Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور با اشاره به بررسی وضعیت اعضای هیات علمی گفت: تاکنون تاییدیه تبدیل وضعیت بسیاری از آنان به پیمانی قطعی در مرتبه استادیاری اخذ شده است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، عزت الله کردمیرزا دبیر هیات اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور گفت: با عنایت به وجود شاخص‌های مصوب مراجع ذیصلاح در این خصوص، تاکنون تائیدیه عضویت هیات علمی تعدادی از اعضای علمی با مدرک کارشناسی ارشد به پیمانی نیز اخذ و احکام پیمانی قطعی آن‌ها صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حفظ حداکثری اعضای علمی، مهم‌ترین اولویت دانشگاه پیام نور
وی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه پیام نور را حفظ حداکثری اعضا و پیگیری مجوز‌های استخدامی آن‌ها عنوان و تاکید کرد: با وجود نقص‌هایی که در پرونده تعدادی از اعضای هیات علمی مشاهده شده است، دانشگاه در تلاش است تا با تکمیل مدارک و ارتقای وضعیت علمی شاغلان مزبور نسبت به صدور احکام پیمانی آن‌ها اقدام کند ومراحل اداری پرونده این دسته از افراد نیز در حال انجام است که به محض دریافت پاسخ از دبیرخانه هیات امنا و تطبیق پرونده‌ها با شاخص‌های مصوب هیات مرکزی جذب وزارت علوم و مرکز نظارت و ارزیابی قابل انجام خواهد بود.

الزامات تبدیل وضعیت به پیمانی قطعی
دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور با اشاره به الزامات تبدیل وضعیت تاکید کرد: مجوز هیات امنا برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یکی از الزامات است و قاعدتا این افراد باید از شاخص‌های دیگری مانند؛ اخذ مجوز استخدام در مرتبه مربی از مرکز نظارت و ارزیابی و احراز صلاحیت‌های علمی و عمومی از هیات مرکزی جذب اعضای علمی وزارت متبوع نیز برای تبدیل وضعیت به پیمانی قطعی برخوردار باشند.

مهلت اعضای علمی برای کسب شاخص‌های اولیه هیات امنا
کردمیرزا در مورد اعضای هیات علمی که موفق به کسب شاخص‌های اولیه هیات امنا نشده اند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شدیم فرصتی را از هیات امنا برای احراز شرایط لازم که معمولا شامل سوابق آموزشی و پژوهشی می‌شود، اختصاص دهیم و اگر کارکنان علمی در مهلت مقرر بتوانند شرایط آموزشی و پژوهشی را احراز کنند، در پرونده آن‌ها لحاظ و برای بررسی مجدد به هیات مرکزی جذب وزارت علوم ارسال می‌شود.

ارائه مدارک کسب شرایط آموزشی و پژوهشی تا پایان نیمسال جاری
وی از کارکنان علمی که موفق به کسب شرایط آموزشی و پژوهشی شده اند، خواست تا قبل از پایان نیمسال جاری مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه جذب تحویل دهند.

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور از تشکیل کارگروهی در این خصوص خبر داد و گفت: این کارگروه در حال بررسی پرونده‌های کارکنان علمی ارشد با هدف مساعدت حداکثری است که به محض قطعی شدن، نتایج به این افراد اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران به این شرح است:

با دریغ و افسوس بسیار، درگذشت دانشجوی سرشار از امید و نشاط دانشگاه تهران و مصداق توانستن جوان ایرانی، زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی که به حکم تقدیر الهی جامه از این سرای فانی برگرفته و به سرای باقی شتافت، مایه تاثر بسیار شد.

شوق و تلاش علمی مرحوم نصراللهی با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی، از درون او می‌جوشید. این جوان نخبه وطن که همه‌ ظرفیت وجودی و ذهنی خود را در مسیر درست بکار گرفته و به عنوان یک نخبه علمی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ردیف برترین رقبای خود در گروه علوم انسانی درخشید، مصداقی از اراده‌هایی است که با اعتقاد به «ما می‌توانیم» و با کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر، روحیه جهادی را معنا می‌کنند.

در پی درگذشت ناگهانی این دانشجوی وارسته در اثر حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در منزل شخصی، نه تنها دانشجویان دانشگاه تهران بلکه جوان ایرانی مسلمان و جامعه دانشگاهی، در از دست دادن الگویی در دسترس و ممتاز در صبر و تحمل و جهد و امیدواری، به سوگ نشست.

اکنون با استعانت از درگاه حق تعالی برای اعطای درجات عالی به این دانشجوی کوشا، فقدان او را به مادر فداکارش و جامعه دانشگاهی و درگذشت پدر فرهیخته‌شان را به جامعه پزشکی کشور و وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6097432

دیگر خبرها