Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر مسئولین نگاه ویژه ای به این طرح داشته باشند ممکن است حتی یک ماه زود تر از زمان تعیین شده، کار به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، پنج ماه از آغاز بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل ،پروژه بازسازی این ورزشگاه ابتدا به دلیل انجام آزمایشاتی بر روی خاک و میزان مقاومت آن بسیار کند انجام می شد ،اما بازسازی این موضوع از ماه دوم سرعت گرفت و تا امروز (۱ آبان) که ۱۷۲ روز از شروع این عملیات می گذرد پیشرفت قابل قبولی تا بدین لحظه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای شروع پروژه، پیمانکار تضمین داده که این پروژه حداکثر در روزهای ابتدایی زمستان به پایان خواهد رسید اما اگر مسئولین نگاه ویژه ای به این طرح داشته باشند ممکن است حتی یک ماه زود تر از زمان تعیین شده، کار به پایان برسد؛ البته این اما و اگرها زمانی به جا خواهد بود که پیمانکار نظر خود را راجب به زمان اتمام کار تغییر نداده باشد !

پیمانکار ورزشگاه هفت تیر، سازمان بسیج سازندگی استان مازندران می باشد، بسیج سازندگی پیش از این پروژه ،بازسازی و بهسازی ورزشگاه شهدای نوشهر را در کارنامه داشت.

با پایان بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل، گنجایش این ورزشگاه از ۶ هزار نفر به حدود ۸ هزار نفر افزایش خواهد یافت که بر طبق نقشه های از پیش ارائه شده ،جایگاه ویژه در طبقه دوم ورزشگاه و در زیر سکو تازه احداث شده ،اتاق های جدیدی از جمله دوپینگ، رختکن تیم ها و داوران، سالن کنفرانس و در جایگاه VIP علاوه بر جایگاه مهمانان ویژه، جایگاه خبرنگاران و دوربین های صدا و سیما نیز تعبیه می شود ، امید است که با نگاه مسئولین شهری واستانی این ورزشگاه هرچه سریعتر به پایان برسد تا فوتبال دوستان فهیم بابل رقابت های لیگ های مختلف را در این ورزشگاه از نزدیک دنبال نمایند.

گزارش: ابوالفضل مهدیزاده

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی دوپینگ دوربین رقابت های لیگ زمستان صدا و سیما راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم