Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز اظهار کرد: فردی که با عنوان سرمایه‌گذاری در بورس از 74 نفر از شهروندان اراکی کلاهبرداری کرده بود، بعد از چندین ماه کار تحقیقاتی شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با شکایت چندین نفر از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی فردی با عنوان امتیاز و سرمایه‌گذاری در بورس رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با تحقیقات به عمل آمده از شاکیان مشخص شد در چند سال اخیر فردی با استفاده از امتیاز بورس و تبلیغ سرمایه‌گذاری بورس و با تحریک و اغفال شهروندان با شگردهایی متقلبانه از آنان کلاهبرداری کرده و پس از پرداخت اندک سودی به آنان اقدام به صدور چک بلامحل و یاسفته به آنان کرده و سپس متواری شده است.

عزیزی بیان کرد: بعد از مشخص شدن ابعاد مختلف پرونده و تحقیقات به عمل آمده اطلاع پیدا کردیم متهم قصد خروج از کشور را دارد که با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی دستور ممنوع‌الخروج بودن متهم از کشور صادر شد.

وی افزود: با توجه به کلاهبرداری‌های متهم با مبالغ بالای میلیاردی در اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی کارآگاهان متهم را در یک منزل استیجاری در شهرستانی دیگر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پلیس موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کنند که وی در بازجویی‌های به عمل آمده به 74 فقره کلاهبرداری به مبلغ 86 میلیارد و 740 میلیون ریال در شهرستان اراک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: متهم با صدور قرار 200 میلیارد ریالی روانه زندان شد و مراحل تکمیلی تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری تحت عنوان جعل اسناد خودروی کامیون تریلی و بارگیری میلگرد از شرکتی واقع در نظرآباد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد مطرح کرد: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در شهرستان اشتهارد شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و تریلی حامل بار را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل اسناد خودروی تریلی اقدام به اخذ بارنامه از باربری و با مراجعه به شرکت اقدام به بارگیری میلگرد کرده و در نهایت بارها را به مقصد تحویل نداده بود، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی نظرآباد به کلاهبرداری خود مبنی بر دریافت غیرمجاز میلگرد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

کد خبر 6089888

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور