Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@06:18:09 GMT

با قفل هوشمند دوچرخه خود را ایمن کنید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۹۱۲۵

با قفل هوشمند دوچرخه خود را ایمن کنید

قفل هوشمند Quick Stop ایمنی دوچرخه را در توقف های کوتاه و سریع تضمین کرده و در صورت سرقت از طریق بلوتوث پیام هشداری را به کاربر ارسال می کند. بیتا میرعظیمی

یکی از ایمن ترین راه ها برای جلوگیری از سرقت دوچرخه ، قفل کردن  در هنگام پارک است. اما در توقف های کوتاه و سریع همانند ایستادن در مقابل رستوران و یا گاراژ، قفل کردن فرمان دوچرخه کار بسیار مشگل و وقت گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حل این مشکل یک مهندس آمریکایی با نام مارک والدین قفل هوشمندی را طراحی و ساخته است که دوچرخه را در توقف های کوتاه و سریع ایمن می کند.

قفل هوشمند Quick Stop بخشی جدایی ناپذیر از دوچرخه کاربر بوده و بر لوله زیرین فرمان نصب می شود. این قفل هوشمند مجهز به IMU (واحد اندازه گیری داخلی ) بوده و مجموعه ای از چندین سنسور شامل قطب نما و شتاب سنج را در خود جای داده است. این سیستم به محض سرقت دوچرخه و تغییر مکان پیام هشداری را از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند کاربران با سیستم عامل های IOS وAndroid  ارسال کرده و سرقت را هشدار می دهد.

این قفل ضد آب با 470 گرم وزن از آلومینیوم و برنج ساخته شده و دارای باتری قابل تعویض لیتیوم با عمر مفید 2 ساله است. این سیستم مجهز به دو کلید بوده و به راحتی قفل شده و دوچرخه را ایمن می کند. تنها کافی است کاربر برنامه Quick Stop را بر گوشی هوشمند خود نصب کرده و آن را با قفل هوشمند سازگار کند. هرگونه تغییری در مکان دوچرخه از طریق این برنامه به تلفن همراه کاربر هشدار داده می شود.

این قفل هوشمند در حال حاضر در سایت کیک استارتر با قیمتی برابر 60 دلار آمریکا پیش فروش می شود. قیمت خرده فروشی این محصول نیز 88 دلار پیش بینی شده است. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا