Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش مجلس برای تعیین تکلیف رای اعتماد وزرا در ۵ آبان ماه، اعلام حمایت فراکسیون مستقلین از وزیر پیشنهادی صنعت، ارائه برنامه‌های شریعتمداری و دژپسند در فراکسیون ولایی، بررسی وضعیت ایران در FATF در جلسه غیر علنی مجلس با حضور ظریف و ...از جمله مهمترین اخبار امروز (سه شنبه) یکم آبان ماه ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، یک عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد که تلاش مجلس آن است که جلسه رای اعتماد وزرا در روز شنبه ۵ آبان ماه به اتمام برسد و تعیین تکلیف شود. محمد علی وکیلی  گفت: مجلس شنبه هفته آینده از ساعت ۱۳ در جلسه علنی وارد بررسی موضوع رای اعتماد به وزرای معرفی شده می‌شود و تلاش می‌کنیم که این موضوع تا شنبه بعد ازظهر تمام شود.

همچنین مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از اعلام حمایت این فراکسیون از وزیر پیشنهادی صنعت خبر داد و افزود: اعضای فراکسیون مستقلین صبح امروز با آقای رضا رحمانی، گزینه پیشنهادی وزارت صنعت تشکیل جلسه داده و پس از بررسی برنامه‌های ایشان به صورت یکپارچه از ایشان اعلام حمایت کردند.

درادامه رایزنی های وزرای پیشنهادی با نمایندگان محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران  در تشریح برنامه‌هایش گفت: مهمترین محور برنامه‌هایم توجه به بخش مسکن است چون نیاز کشور از این طریق در موضوع اشتغال زایی تا حدودی برطرف می‌شود. وی تاکید کرد: توانایی عبور از سختی‌های پیش رو را داریم.

همچنین جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان و با حضور ظریف، وزیر امور خارجه و عراقچی معاونش با موضوع بررسی وضعیت ایران در FATF  برگزار شد.

مسعود پزشکیان در توضیح این جلسه گفت: وزیر خارجه گزارشی از روند گفت‌وگوها و مذاکرات با اروپا برای نمایندگان مطرح کرد.

در همین رابطه بهروز نعمتی به تشریح نشست غیرعلنی بیش از یک ساعت و ۴۵ دقیقه مجلس با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پرداخت و افزود: جناب آقای ظریف در این نشست تاکید داشتند کشورهای اروپایی در مسئله برجام و FATF و CFT ایستادگی خوبی داشتند. سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: بر اساس گزارشی که ظریف ارایه داد،‌ در مذاکره با اروپا، کشورهای غربی قول داده‌اند همزمان با آغاز تحریم‌های آمریکا در ۱۳ آبان ساز و کار مالی انتقال پول با ایران را اجرا کنند و البته روسیه، چین و هند نیز به این مسئله متعهد خواهند بود.

ناطقین امروز مجلس

نماینده اهواز: دولت لایحه جامع توسعه خوزستان را عملیاتی کند

رضیان: مشکلات معیشت مردم موجب سوءاستفاده‌های جناحی شده است

کبیری: مجلس در مورد نظارت نمره قابل قبولی ندارد

نادری: کولبری اختراع مسئولین بی‌تدبیر است

مرادی: رئیس جمهور و وزیر کشور دستور توقف کشتن کولبران را صادر کنند

***

علی مطهری نیز که اداره بخشی از جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، با اشاره به کلیپی از برخورد با کولبران در مرز که در وسط نطق شهاب نادری نماینده پاوه پخش شد، گفت: از دولت می‌خواهیم به مسئله کولبران توجه بیشتری کند و همچنین موضوع ته‌لنجی‌ها را هم مورد توجه قرار دهد.

در ادامه از اعلام وصول سوال یک نماینده از وزیر نیرو در مورد امنیت شغلی، حقوق و مزایای آبداران شرکت‌های آبفای روستاییخبر داد.

این گزارش در حال تکمیل است...
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظريف وزرای پیشنهادی رییس جمهور وزیر اقتصاد وزیر صنعت معدن و تجارت وزیر کشاورزی وزير راه و شهرسازي وزير صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع ایران و چین

وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه با وزیر دفاع چین دیدار کردند. 

وزیر دفاع کشورمان در این اجلاس سخنرانی کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد