Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@02:57:25 GMT

استعفای روزنامه‌نگار کهنه‌کار الشرق‌الاوسط

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۰۱۳۱

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، ربعی مدهون، روزنامه‌نگار برجسته فلسطینی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: امروز پس از ۱۸ سال فعالیت در روزنامه الشرق‌ الاوسط به خاطر کشته شدن جمال خاشقجی استعفایم را از این روزنامه اعلام می‌کنم.

این روزنامه‌نگار فلسطینی جنایتی که در خصوص خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول رخ داد را شوک برانگیز، وحشتناک، دردناک و بی‌سابقه توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: من برنامه‌ریزی کرده بودم که مراسم بازنشستگی‌ام در هشت ماه آینده برگزار شود اما آنچه بعد از ظهر دوم اکتبر درباره خاشقجی رخ داد، پایان همه چیز بود.

پس از اینکه ریاض چند روز پیش اعلام کرد که خاشقجی در داخل کنسولگری‌اش در استانبول کشته شده است، تحقیقات درخصوص این موضوع آغاز شد و چند تن از افسران اطلاعاتی برکنار شدند.

این روزنامه‌نگار فلسطینی خاطرنشان کرد: تمامی کسانی که برای قتل خاشقجی برنامه‌ریزی کرده بودند یا در قتل آن دست داشتند باید در حد این جنایت مجازات شوند.

المدهون برنده جایزه جهانی رمان نویس عربی در سال ۲۰۱۶ میلادی بود.

ربعی مدهون، رمان‌نویس فلسطینی در سال ۱۹۴۵ میلادی در شهر "المجدل  عسقلان" در جنوب فلسطین متولد شد. وی به همراه اعضای خانواده‌اش در جریان "نکبة" (اشغال فلسطین) در سال ۱۹۴۸ میلادی به "خان یونس" واقع در نوار غزه مهاجرت کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در قاهره و اسکندریه به اتمام رساند و در سال ۱۹۷۰  به خاطر فعالیت‌های سیاسی‌اش از مصر تبعید شد، سپس به لندن رفت و فعالیت مطبوعاتی خود را در آنجا آغاز کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم

هوارد باسکرویل در دهم آوریل ۱۸۸۵ میلادی در محله نارت پلاته آمریکا متولد شد و تحصیلات مقدماتی‎اش را در کالج این ایالت به پایان رساند.

باسکرویل که در سال ۱۹۰۷ میلادی به عنوان معلم تاریخ در مدرسه مموریال تبریز مشغول تدریس بود که در روز‌های پر تب و تاب مجاهدت مشروطه خواهان در برابر قوای دولتی، به جای تدریس تاریخ مردگان به زنده‌های تاریخ ساز تبریز پیوست و شریک حق جویی‌ها و حق طلبی‌های آنان شد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • ۸ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان