Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور به عنوان وزرای کار، اقتصاد، صنعت و راه اظهار کرد: افراد پیشنهادى شخصیت‌هاى موجهى هستند و اینجانب شناخت نسبى از 3 تن از آنها دارم.

وی تاکید کرد: اولا امیدوارم هر چهار گزینه پیشنهادی رأى بیاورند زیرا فرصتى که رئیس‌جمهور با تأخیر در اصلاحِ ترکیب گروه وزراى اقتصادى دولت از دست داده  قابل جبران نیست و بى سر و سامانى وزارتخانه‌ها نسبت به عدم انتخاب افراد واجد تمام شرایط مطلوب بیشتر به ما ضرر مى‌زند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ثانیا شایسته‌سالارى فقط در سطح شعار در کشور ما مطرح بوده است و کمتر شاهد انتخاب مسئولان بر مبناى معیارهاى علمى شایسته‌سالارى بوده‌ایم. براى ترویج شایسته‌سالارى و فدانکردن آن در برابر انتخاب‌هاى سلیقه‌اى و سیاسى و تنگ‌نظرانه هنوز خیلى باید زحمت بکشیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: وجه غالب فعالیت‌هاى تولیدى کشور تحت اشراف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و براى آن وزارت به مدیرى دانشمند و با تجربه و مورد اعتماد صنعتگران و بازرگانان و مبرا از هرگونه شائبه منافع شخصى و خانوادگى و گروهى نیاز است تا بتواند براى خروج از رکود فلج‌کننده کنونى و گسترش تولید کالاهاى ایرانى با کیفیت و تأمین نیازهاى داخلى و تسخیر سهم برازنده‌اى از بازار جهانى، به کمک مردم بویژه اهل فن و بنگاه‌هاى دانش‌بنیان و با همراهى سایر وزراى اقتصادى، موفق شود.

میرسلیم افزود: ما در وزارت صمت دیگر مجالى براى کارآموزى نداریم؛ یادمان باشد نزدیک ٧٠٪؜ کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است. امید است پیشنهاد رئیس‌جمهورى آن مرد کهنى باشد که شایسته این وظیفه خطیر است.

منبع: ایلنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند