Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر پژوهش و آموزش، بر اساس نیازهای پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با انتشار فراخوانی از محققان و پژوهشگران برای مشارکت در طرح‌های پژوهشی سال ۱۳۹۷ این نهاد دعوت کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا،‌ به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در این فراخوان از شخصیت‌های حقوقی (دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، انجمن‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) و حقیقی (پژوهشگران و دانشوران) دعوت شده است پیشنهاده‌های خود را مطابق با آر. اف. پی‌(درخواست پیشنهاده)های اعلام‌شده تا پانزدهم آذرماه 1397 از طریق سامانۀ «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» ارسال کنند.

عناوین طرح های پژوهشی ارائه شده در این فراخوان شامل «تدوین سند جامع یادگیری مادام‌العمر در کتابخانه‌های عمومی»، «تدوین سند جامع توسعه کتابخانه‌های روستایی»، «تدوین برنامۀ آموزش کتابداران کتابخانه‌های روستایی»، «طراحی و تدوین دوره‌های آموزش کاربران کتابخانه‌های عمومی»، «تدوین برنامۀ تحول دیجیتال کتابخانه‌های عمومی»، «اصلاح ساختار سازمانی»، «بررسی و مهندسی فرایندهای جاری»، «طراحی و استقرار نظام رتبه‌بندی کتابخانه‌های عمومی»، «مطالعه و تدوین نظام نامه ساخت وبهسازی کتابخانه‌های عمومی»، «تدوین سند راهبردی آگاهی‌رسانی، تبلیغ خدمات و برنامه‌ها»، «طراحی و استقرار نظام مدیریت پروژه»، «طراحی و استقرار سامانۀ پایش نظرات کاربران کتابخانه عمومی»، «سنجش نیازهای معلولان»، «شناخت و سنجش نیازهای سالمندان»، «شناسایی و سنجش نیاز اجتماعات محلی بلوچ»، «شناسایی و سنجش نیاز اجتماعات محلی کُرد»، «شناسایی و سنجش نیاز اجتماعات محلی عرب» و «شناسایی و سنجش نیاز اجتماعات محلی آذری» هستند.

دفتر پژوهش و آموزش نهاد در این فراخوان با اعلام زمان نتایج داوری پیشنهاده‌ها در 25 آذر ماه، آورده است: «به دلیل محدودیت زمانی برای ثبت طرح‌های پژوهشی در سامانه سمات و دریافت کد رهگیری، مهلت ارسال پیشنهاده تمدید نخواهد شد.»

کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مجریان طرح‌های پژوهشی جاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. متن کامل فراخوان را از طریق سامانه «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» به نشانی http://rpm.iranpl.ir مشاهده کنید.

انتهای پیام/

R1013198/P1013197/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های عمومی کشور نهاد کتابخانه های عمومی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، طی حکمی اسماعیل جانعلی پور را به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم دبیر کل جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان آمده است:

به پیشنهاد شورای محترم مرکزی اتحادیه، جنابعالی را که بحمدالله از شایستگی اخلاقی، روحیه انقلابی و جهادی، در کنار تجارب ارزشمند مدیریتی درون و برون تشکیلاتی برخوردار هستید، به موجب این حکم، برای مدت دو سال، به عنوان؛ " دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان " منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود؛ از مسیر اجرایی‌سازی سند تحول و تعالی تشکل، با اولویت بندهای پنجم تا دهم، ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و بیانیه گام دوم، تدقیق نقش اتحادیه به‌عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی در روند ترمیم و تحقق سند تحول آموزش و پرورش، امیدآفرینی در سایه تقویت حرکت‌های اجتماعی در فضای دانش‌آموزی، تربیت نیرو، آرمان‌خواهی و تقویت هویت دینی، انقلابی، ملی و تشکیلاتی دانش‌آموزان، مورد اهتمام باشد. توفیق روزافزونتان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم و دعاگوی وجود شریفتان هستم.

گفتنی است، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر اسماعیل جانعلی پور می‌توان به مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، جانشین اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین اشاره کرد.

وی همچنین در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سوابق طولانی و درخشانی داشته است که قائم مقام دبیر کل در امور مشارکت‌ها، مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در استان گیلان از جمله سوابق ایشان بوده است.

لازم به ذکر است پیش از این حسین تاریخی برای سه دوره و به مدت ۶ سال دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوده است.

کد خبر 6099004 علی قدمی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد