Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- فرمانده مرزبانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: بیش از 14 کیلوگرم هروئین فشرده در مرزهای شرقی این استان کشف شد.

سردار ماشاء الله جان نثار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی یک هفته گذشته مرزبانان استان طی درگیری با قاچاقچیان در مرزهای شرقی کشور ضمن کشف مقادیری هروئین فشرده 2 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین طی این مدت مرزبانان طی گشت زنی های مستمر 23 هزار و 730 لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 63 میلیون ریال کشف و 46 متجاوز مرزی را نیز دستگیر کردند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این خطه با هوشیاری و اقتدار اجازه ورود هیچ قاچاقی به داخل خاک کشور را نمی دهند و با قاچاقچیان به شدت برخورد می کنند.
طی نیمه نخست امسال یک تن و 216 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای شرقی این استان کشف و ضبط شده است.
خراسان رضوی 530 کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان و 302 کیلومتر مرز با افغانستان دارد.
7505/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر مرزباني خراسان رضوي متجاوز مرزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در این استان
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه