Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده شامگاه سه شنبه با حضور در دفتر آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، با معظم له دیدار و گفتگو کرد.

مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین نیز در این دیدار با بیان این که حق همواره پیروز و باطل رفتنی است، گفت: دشمن تلاش دارد، نور حق را در این کشور خاموش کند، اما قطعا موفق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی افزود: امروز در کشور مشکلاتی هست، منکر مشکلات نیستیم، لکن باید مسئولان با تمام توان سعی در حل مشکلات کنند.

حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال مشتی بر دهان یاوه گویان خواهد بود

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های آینده سپاه استان تهران گفت: امروز یکی از دغدغه های نهادهای فرهنگی باید بر آشنا کردن قشر جوان با انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب باشد، چرا که سن جوانان ما به روزهای طاغوت نمی رسد و تنها مشکلات امروز را می بینند و سختی ها و ضعف های دوران گذشته را ندیده اند.

سردار حسن حسن زاده گفت: دشمن به خوبی می دانند، اگر نور باشد، جایی برای تاریکی نیست، به همین دلیل با نور انقلاب اسلامی مقابله می کند، اما به کوری چشم دشمنان امسال و در ۲۲ بهمن حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهد بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: مردم این چند ماهه نشان دادند، که صبور بوده و قدر انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی را می دانند و از طرفی مسئولان نیز باید با اتحاد و هم دلی از این پیچ تاریخی با سربلندی خارج شوند.

بر اساس این گزارش، سردار حسن زاده به تازگی و در تاریخ ۱۹ مهرماه ۹۷ در مراسمی به عنوان فرمانده سپاه سیدالشهدا( ع) استان تهران معرفی شد.
 

کد خبر 4439738

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله محمودی حسن حسن زاده سپاه سیدالشهدا تهران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد