Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیر نفت با تأکید بر اینکه اساس دولت بر این نیست که قیمت بنزین را افزایش دهد، افزود: دولت می‌خواهد برای افرادی که می‌خواهند بیشتر از سهمیه خود بنزین مصرف کنند، فکری کند.

بیژن زنگنه در مراسم امضای قرارداد توسعه حمل‌ونقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم با اشاره به صحبت‌های روز گذشته وزیر نفت عربستان، در جمع خبرنگاران گفت: وزیر نفت عربستان روز گذشته به واقعیت‌های مهمی اعتراف کرد و اعلام کرد نمی‌تواند جایگزین نفت ایران باشد و همچنین احتمال رسیدن به قیمت سه رقمی نفت را منتفی ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که همه اعداد و ارقامی که در مورد قاچاق سوخت اعلام می‌شود، حدس و گمان است، اظهار کرد: این که گفته می‌شود وزارت نفت مخالف احیای کارت سوخت است، دروغی مانند دیگر دروغ‌های رسانه‌نماهاست.

وزیر نفت با بیان این که زمان احیای کارت سوخت مشخص نیست، در پاسخ به سوال مبنی بر این که احیای کارت در سراسر کشور خواهد بود یا استان‌های مرزی، گفت: اگر کارت سوخت احیا شود، برای همه کشور است.

زنگنه ادامه داد: در حال حاضر، بیشتر بحث‌ها در مورد بنزین است زیرا گازوئیل پیچیده‌تر است. بحث احیای کارت سوخت برای بنزین به طور جدی مطرح است.

وزیر نفت تأکید کرد: انجام هر اقدامی در زمینه بنزین، کنترل مصرف، جلوگیری از قاچاق و عدم وابستگی به واردات است.

وی با تأکید بر این که بحث سهمیه‌بندی و کارت سوخت به طور جدی وجود دارد، گفت: اساس دولت بر این نیست که قیمت‌ها را افزایش دهد اما می‌خواهد برای کسانی که بیشتر از سهمیه بنزین مصرف می‌کنند، فکری کند.

وزیر نفت در ادامه در مورد عرضه نفت خام در بورس گفت: عرضه نفت خام در بورس پیچیدگی‌ها و ریزه‌کاری‌های زیادی دارد که بدون تعیین تکلیف این ریزه‌کاری‌ها و پاسخگویی به سوالاتی که فعالان این بخش دارند نمی‌توان آن را اجرا کرد.

زنگنه ادامه داد: در حال حاضر به همه این ریزه‌کاری‌ها پاسخ داده شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بنزین وزارت نفت بیژن زنگنه قیمت بنزین کارت سوخت قاچاق سوخت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سیدهاشمی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی مالکان خودروهای نوشماره و خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی افزود: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر محافظت می‌شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

هاشمی ادامه داد: در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که در پی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا تنها اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش دریافت و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت‌سنجی و پس از آن تأیید شدن یا نشدن را به این سامانه اعلام می‌کند.

کد خبر 749653

دیگر خبرها

  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود