Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال ۷۶ سایت جدید در سطح استان به بهره داری خواهد رسید.

علی کارگزار در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: بر اساس طراحی ها و امکان سنجی های انجام شده ۷۶ سایت جدید برای استان خراسان رضوی  در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه حتی تجهیزات مورد نیاز این سایت ها نیز علی رغم مشکلات ارزی و هزینه ای که در این باره در پی داشته است خریداری شده اند، افزود: حدود ۶۰ عدد از این سایت ها متعلق به شهر مقدس مشهد می باشند که طی جلسات متعدد با فاوای شهرداری  و اعضای شورای شهر مشهد ، قول های مساعدی مبنی بر تسهیل و تسریع در صدور مجوزها برای احداث این سایت ها داده شده است .
مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه چهارشنبه این هفته نیز جلسه ای با اعضای هیئت مدیره فاوای شهرداری مشهد در زمینه صدور مجوز ها خواهیم داشت، تصریح کرد: با رفع ممانعت شهروندان در زمینه مکان نصب سایت و صدور مجوزها از سوی فاوای شهرداری مشهد  قادر هستیم ظرف مدت ۴۵ روز این سایت ها را نصب و راه اندازی نماییم.
کارگزار همچنین درباره برخی اختلالات طی روزهای گذشته بیان داشت: به طور لحظه ای مراکز مخابرات در سطح استان مورد رصد قرار می گیرند و کوچکترین اختلالی در هر نقطه از استان  به سرعت شناسایی و برطرف می شود اگرچه اغلب اختلالاتی که رخ می دهند به دلیل توسعه شبکه بوده و موقتی می باشندو اختلال گسترده ای طی روزهای گذشته در سطح استان نداشته ایم.
وی درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز اظهار داشت: طبق قانون خودم ۱۲ سال دیگر بازنشسته می شوم  و در مجموعه مخابرات استان نیز نیروی بازنشسته شاغل وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مخابرات مخابرات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد