Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیروکمان گفت‌: با برگزاری انتخابی تیم ملی سعی کردیم شائبه‌ها را از بین ببریم و بهترین تیم را برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو برای مسابقات قهرمانی جهان گزینش کنیم.

غلامرضا شعبانی بهار  در گفت‌وگو با ایسنا، بعد از برگزاری انتخابی تیم‌ ‌ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند، اظهار کرد: در نخستین انتخابی تیم‌ ‌ملی تیروکمان که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان با بیش از 400 کماندار در سایت تیروکمان برگزار شد، تلاش بر این بود تا تمام کمانداران بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در انتخابی شرکت کنند تا با ایجاد فرصت یکسان برای همه کمانداران، بهترین‌ها را به تیم‌ ‌ملی دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که با برگزاری انتخابی به تمام شائبه هایی که در گذشته در خصوص تیم‌ ‌ملی وجود داشت خاتمه دادیم. به هر صورت باز هم می‌گویم تنها کسانی که در انتخابی تیر زدند، وارد تیم ملی می‌شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کسانی که در این انتخابی شرکت نکردند، فرصتی برای حضور دوباره در تیم‌ ‌ملی خواهند داشت یا خیر؟ گفت‌: قرار بر این بود که با نظر کادر فنی تنها کسانی که تیر می زنند شانس حضور در تیم‌ ‌ملی را داشته باشند. این که فرصت دوباره‌ای به کسانی که نتوانستند در این انتخابی شرکت کنند داده شود یا خیر بستگی به نظر کادر فنی دارد. البته به اعتقاد من بسیاری از افراد بودند که به دلایل مختلف نمی‌توانستند در نخستین دوره انتخابی شرکت کنند و باید فرصت دوباره به این افراد داده شود ولی باز هم می گویم این بستگی به نظر کادر فنی دارد نه رییس فدراسیون.

شعبانی بهار تصریح کرد: بعد از این تنها کسانی که در انتخابی شرکت کنند و امتیازات لازم را بدست آورند، حق پوشیدن پیراهن تیم‌ ‌ملی را خواهند داشت. ما برای این که بتوانیم تیم خوبی را برای مسابقات قهرمانی جهان که خرداد سال آینده برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیوست، آماده کنیم باید بتوانیم بهترین تیم را در رشته ریکرو و کامپوند گزینش کنیم تا موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در رشته ریکرو شویم.

رییس فدراسیون تیروکمان، گفت‌: در حال‌ حاضر چهره های بسیار خوبی همچون رضا شبانی و سوگند رحمانی در بخش جوانان شناسایی شده‌اند که حضور این افراد در آینده می‌تواند برای ریکرو سرمایه خوبی محسوب شود. تلاش ما بر این است تا با برگزاری انتخابی تیم‌ ‌ملی نفرات جدیدی را شناسایی و وارد تیم‌ ‌ملی کنیم تا در آینده جایگاه بهتری را در ریکرو برای خود رقم بزنیم.

وی در پایان افزود: به زودی اردوی تیم‌ ‌ملی تیروکمان با نفراتی که در انتخابی رکورد ورودی را ثبت کردند در آبان ماه برگزار خواهد شد تا از بین این نفرات با برگزاری چند مرحله رکوردگیری درون اردویی بهترین‌ها برای کاپ آسیا در تایلند و قهرمانی جهان در هلند مشخص شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام غلامرضا شعباني بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفت‌وگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

جلالی آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.

گفتنی است این دوره‌ها مطابق شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

کد خبر 6094092

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته