Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@06:29:59 GMT

برخورد صاعقه با بالون اینترنت در مهران

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۰۴۸۱

برخورد صاعقه با بالون اینترنت در مهران

به گزارش صدای ایران از مهر، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران، درباره ارائه خدمات اینترنت به زائران اربعین، اظهار داشت: بالون اینترنت هم‌اکنون در مدار است. در مهران پس از اینکه دو روز در مدار بود صاعقه با آن برخورد کرد و دچار مشکل شد، اما بعد از ٢٤ ساعت بالون دیگری مستقر شد و الان هم در مرز مهران و هم شلمچه در حال ارائه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آنچه در مهران است، از خدمات نسل چهار استفاده می‌کند و شعاع زیادی را با سرعت ٣٠٠ مگابیت بر ثانیه پوشش می‌دهد. آنچه در شلمچه است نیز از وای‌فای استفاده می‌کند و سرعت آن ٥٤ مگابیت بر ثانیه است.

جهرمی ادامه داد: مهمترین نکته ای که این تجهیزات تامین می‌کند، ارتباطات مورد نیاز برای عوامل عملیاتی و تجهیزات مستقر در منطقه است که در کنار آن به مردم نیز خدمات ارائه می‌کند.

وزیر ارتباطات در خصوص بازار موبایل نیز تصریح کرد: در بحث تامین موبایل باید تسهیلات مورد توافق که بنا بود تغیراتی در چارچوب واردات انجام شود، فراهم شود. کارگروه ریجستری این موضوع را تصویب کرد اما مصوبه در حوزه اجرا با توجه به تغییراتی که در وزارت صنعت در حال رخ دادن بوده، متوقف شده است.

آذری جهرمی در پایان گفت: در حوزه تجهیزات توقیفی نیز هنوز اشکال برطرف نشده و طبیعتا به بازار نیامده اند. هر زمان مصوبات اجرا شود این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آذری جهرمی وزیر ارتباطات اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات

  حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه زرد زاهدان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت هستند، باید با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی همکاران بهداشتی کیفیت ارائه خدمات سلامت به مراجعین را ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقرار نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر سطح بندی خدمات و پرونده الکترونیک سلامت را از مهمترین برنامه های راهبردی نظام سلامت کشور عنوان کرد و افزود: اجرای دقیق و اصلاح نظام ارجاع الکترونیک به گونه ای که پزشکان سطح یک از اقدامات سطح 2 و 3 مطلع گردند ضروریست.

 

 وی در حاشیه این بازدیدگفت: در حال حاضر تمامی مناطق روستایی  و عشایری که تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند، درصورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و اخذ کد ارجاع و دریافت نوبت بدون معطلی در بیمارستانهای دانشگاه پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: 20 تا 30 درصد نوبت های کلینیک های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه به صورت روزانه به مراجعینی که از طریق نظام ارجاع مراجعه می کنند تخصیص می یابد، لذا از تمامی روستائیان عزیز تقاضا داریم که قبل از مراجعه به مراکز تخصصی نسبت به دریافت کد ارجاع و نوبت از پزشک خانواده خود اقدام نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت زاهدان  از مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان بازدید کردند.

 مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد در فاصله 60 کیلومتری زاهدان قرار دارد و بیش 8 هزار نفر از هموطنان عزیز در این منطقه از خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مشاوره روان شناس، واکسیناسیون، داروخانه و خدمات مامایی  بهره مند هستند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد