Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:26:48 GMT

زندگی جان لنون و همسرش سوژه یک فیلمساز شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۲۳۱۱

زندگی جان لنون و همسرش سوژه یک فیلمساز شد

رکنا: ژان مارک وَلی قرار است فیلم زندگی جان لنون و همسرش را کارگردانی کند.

ژان مارک وَلی کارگردان «باشگاه خریداران دالاس» و مجموعه تلویزیونی «دروغ‌های کوچک بزرگ» زندگی جان لنون و یوکو اونو همسر وی را کارگردانی می کند.

کمپانی یونیورسال در حال مذاکره برای ساخت فیلم بر اساس فیلمنامه آنتونی مک کارتِن با تهیه کنندگی مایکل دلالوکا پروداکشنز و ایمرسیو پیکچرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، خبر ساخت این فیلم اولین بار در ماه فوریه سال گذشته منتشر شد که در آن خبر اعلام شده بود دلالوکا پروداکشنز با مشارکت یوکو اونو، درام بدون عنوانی را درباره یوکو اونو و همسرش جان لنون تهیه می کنند.

اکنون ژان مارک وَلی کارگردان «باشگاه خریداران دالاس» و مجموعه تلویزیونی «دروغ‌های کوچک بزرگ» در جایگاه کارگردان و تدوینگر به این فیلم پیوسته است. وَلی همچنین فیلمنامه را به همراه آنتونی مک کارتِن بازنویسی خواهد کرد.

یوکو اونو همسر جان لنون خواننده گروه «بیتلز» در کنار دلالوکا پروداکشنز، جاش بارتمن از ایمرسیو پیکچرز و آنتونی مک کارتِن تهیه فیلم را برعهده خواهند داشت.

اولین بار یوکو اونو و جان لنون در سال ۱۹۶۶ در یک گالری هنری در شهر لندن، جایی که اونو در آن آثار هنری خود را به نمایش گذاشته بود یکدیگر را ملاقات کردند.

در آن گالری جان لنونِ سرشناس درباره قطعه چکش و میخ اثر اونو از او می پرسد که آیا می تواند با چکش، میخی به آن تابلو بکوبد. در جواب اونو به لنون می گوید برای کوبیدن میخ به تابلو باید ۵ شیلینگ پول بدهد. طبق توافقی که لنون و اونو باهم انجام می دهند لنون ۵ شیلینگ خیالی به اونو می دهد و در عوض یک میخ خیالی به تابلو می کوبد. جان لنون و یوکو اونو در سال ۱۹۶۹ با یکدیگر ازدواج کردند.

جان لنون در دسامبر ۱۹۸۰ در سن ۴۰ سالگی توسط مارک دیوید چپمن آدمکش آمریکایی کشته شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت خانم دکتر زیبایی با چند مرد در مطب دختر خواهرش در شهرک غرب + فیلم گفتگو تجاوز شرور محله به دختر 17 ساله / این دختر همه عفتش را باخت فیلم وحشتناک حمله شرور خطرناک تهران به مغازه جگرکی / او هنگام فرار در فرودگاه دستگیر شد 14+ شیطنت یاسر هاشمی تفریح زشت شیوخ عرب در قزاقستان+عکس میهمانان شیطان صفت سولماز 16 ساله را محاصره کردند! سیمین با تهدید کشتن بچه ای که در شکمش دارد ناصر را سرکیسه کرد! تجاوز شروین ش به پسر دانش آموز در مدرسه +عکس همخوابی الهه با پسرخاله اش که 12 سال از او کوچکتر بود / وقتی شوهرم نبود علی به خانه می آمد + عکس این دختر آملی به جنگیدن عادت دارد + عکس پسرنوجوان سر خودش را با اره برقی قطع کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف گردن ملکه بوالهوس زیر گیوتین! تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم این شرور را می شناسید؟! / زنان تهرانی از او وحشت داشتند! +فیلم اعتراف دختر و پسر جوان به آدمکشی در مشهد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم خواننده زندگی فیلم سوژه همسرش فیلمساز عکس ایران فیلم قتل روزنامه دستگیر شد جوان زنان زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟

عروس ارشد امام در خاطراتی از همسرش شهید آیت الله مصطفی خمینی گفته بود: آقا مصطفی اصلاً از وضعیت نجف راضی نبود و می‌گفت اگر به خاطر امام نبود، در این‌جا نمی‌ماندم و به ایران برمی‌گشتم؛ البته جدا از وضعیت امام، خود ایشان هم اگر به ایران می‌آمد دستگیر می‌شد.

به گزارش عصر ایران، صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، خبر فوت معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی، دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی و عروس ارشد امام (ره) منتشر شد.

از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

او در خاطره‌ای دیگر که جماران منتشر کرده، درباره همسرش گفته بود؛ «آقا مصطفی مثل بقیه آخوند‌ها و روحانیون نبود و خیلی مدرن و امروزی بود و مثل برخی از روحانیون در خیلی از مسائل و موضوعات از جمله حجاب، سختگیری نمی‌کرد و به من نمی‌گفت این جوری رو بگیر و یا آن‌گونه که در میان زنان نجف، به‌خصوص زن‌های روحانیون متداول و متعارف بود، از من نمی‌خواست مثل آن‌ها پوشیه بزنم؛ ولی دیگران در این زمینه سختگیری می‌کردند و اگر بدون پوشیه بیرون می‌آمدیم، به امام خبر و گزارش می‌دادند.

یادم هست یک روز که پوشیه‌ام را روی صورتم نینداخته بودم، یک روحانی دنبالم آمد و گفت پوشیه‌ات را روی صورتت بینداز، اما من اعتنا نکردم و به راهم ادامه دادم، ولی او دست بردار نبود و تا درب منزل مرا تعقیب کرد و به دنبالم آمد و خانه را شناسایی کرد و بعداً قضیه را به حاج آقا مصطفی گفت، اما حاج آقا مصطفی که اصلاً به این چیز‌ها اعتقاد نداشت، به جای این که دل به دل او بدهد، چند تا بد و بیراه به او گفت. آقا مصطفی اصلاً از وضعیت نجف راضی نبود و می‌گفت اگر به خاطر امام نبود، در این‌جا نمی‌ماندم و به ایران برمی‌گشتم؛ البته جدا از وضعیت امام، خود ایشان هم اگر به ایران می‌آمد دستگیر می‌شد.»

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن