Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:55:20 GMT

رییس انجمن جلوه های ویژه میدانی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۴۷۷۴

رییس انجمن جلوه های ویژه میدانی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی انجمن جلوه های ویژه میدانی با حضور اکثریت اعضا در خانه سینما برگزار شد و اعضای جدید شورای مرکزی این انجمن به ترتیب آرا به شرح ذیل انتخاب شدند.

ایمان کرمیان ۲۹ رای، حسن راستگو ۲۳ رای، عباس شوقی ۱۹ رای، آرش آقا بیگ ۱۹ رای، محمدرضا ترکمان۱۷ رای به عنوان اعضای اصلی و همچنین در این مجمع اکبر محمدی به عنوان بازرس برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای مرکزی جدید در نخستین جلسه خود ایمان کرمیان را به عنوان رییس هیات مدیره، عباس شوقی را به عنوان نایب رییس و حسن راستگو را به عنوان خزانه دار جدید انجمن برای یک دوره ۲ ساله انتخاب کرد.

کد خبر 4441835 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: اعضای هیات مدیره جلوه های ویژه میدانی اربعین ۹۷ تئاتر ایران هالیوود فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه تلویزیونی اربعین 97 رادیو برنامه رادیویی انیمیشن پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم