Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های امروز نماز با بیان اینکه راهپیمایی اربعین اگرچه در ابتدا با تعداد معدودی آغاز شد اما خوشبختانه در حال حاضر شاهد موج میلیونی جمعیت شیعیانی هستیم که با حضور در راهپیمایی اربعین بزرگترین اجتماع شیعیان را در جهان تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه ایلام با اشاره به اینکه موضوع اربعین هم از لحاظ معنوی و هم مالی فرصت بسیار بزرگی برای استان ایلام است یادآور شد: شایسته است همانگونه که مردم و مسئولان از زائران استقبال و پذیرایی می کنند در بازگشت زائران نیز از مهمان نوازی و خدمات رسانی به آنها غافل نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به وقوع چند تصادف در روزها اخیر در محور های موصلاتی ایلام به مهران گفت: شایسته است مسئولان توجه بیشتری به زیر ساختهای اربعین در استان ایلام داشته باشند .

خطیب جمعه ایلام با اشاره به اینکه جوانان بالاترین سرمایه های هر کشوری هستند افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب جوانان برای کشور یک فرصت و امتیاز هستند و در دوران های مختلف انقلاب،جنگ تحمیلی و دفاع مقدس این جوانان بودند که بیشترین نقش را ایفا کردند.

خطیب نماز جمعه ایلام تاکید کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صمییمی مسئولان با جوانان، بنده نیز بعد از اتمام مراسم بزرگ اربعین ارتباط مستقیم و نزدیکی را با تشکل های دانشجویی، دانش آموزی و طلاب برقرار خواهم کرد و در فرصت های مناسب و دوره ای به دیدار این اقشار مهم و تاثیرگذار جامعه می روم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در ادامه تاکید کرد: مسئولان ارشد کشور بدانند که در مذاکرات  نمی توان به امریکا اعتماد کرد.

تصویب کاپیتولاسیون در چهارم آبان ماه سال 1343 و توطئه آمریکا و عربستان در قتل خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی از دیگر محورهای خطبه های امروز نماز جمعه ایلام بود.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام نماز جمعه خطبه اربعین زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه