Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز در گفتگو با ایلنا در تکمیل خبر آتش‌سوزی مخزن روغن‌موتور در سه‌راه خرمشهر اهواز، گفت: این تانکر به‌عنوان مخزن نگهداری روغن در انبار روغن مستقر بوده و قابل حمل نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، آتش پاد علی تراپ پور خاطرنشان کرد: موادی که در این مخزن دستخوش آتش شده‌اند، شامل روغن و گازوئیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراپ پور تصریح کرد: بدلیل تخریب، دسترسی به کانون حریق امکان‌پذیر نیست ولی تلاش آتش‌نشانان ادامه دارد و خطر سرایت به سایر منازل برطرف شده است.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه تا کنون هیچ‌گونه تلفات جانی و مجروح در پی نداشته است.

کتانباف شهردار اهواز و عالی پور معاون  خدمات شهری شهرداری اهواز به همراه حاجی‌زاده مدیرکل بحران استانداری خوزستان نیز در محل حادثه حاضر شده‌اند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آتش سوزی سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز آتش راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین