Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار؛ نامزد راستگرایان افراطی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل، برای جنگل های آمازون طرح هایی متضاد با مفاد توافقنامه آب و هوایی پاریس ارائه کرده است.
مبارزات انتخاباتی در برزیل به پایان رسید. بر اساس نظرسنجی های انجام گرفته بولسونارو نامزد راستگرایان افراطی بخت اول پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد راست گرای افراطی برای اطمینان دادن به جامعه بین المللی وارد عمل شد و تاکید کرد که اگر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، برزیل در توافقنامه آب و هوایی پاریس باقی خواهد ماند. گزارشگر این شبکه گفت: در صورت پیروزی جائیر بولسونارو در انتخابات ریاست جمهوری برزیل، این کشور با شرایطی در توافقنامه آب و هوایی پاریس باقی خواهد ماند.
فرانس بیست و چهار بخشی از سخنان بولسونارو را پخش کرد. وی گفت: اگر بحث طرح ‹تریپل اِی› (ایجاد راهروی زیست محیطی از کوه های آند تا اقیانوس اطلس) و مسئله سرزمین های متعلق به بومیان در این توافقنامه مد نظر قرار نگیرد، من آن را امضا خواهم کرد.
گزارشگر ادامه داد: طرح تریپل اِی ایجاد منطقه ای وسیع برای محافظت از محیط زیست از کوه های آند تا اقیانوس اطلس را مد نظر دارد. این راهروی زیست محیطی چند ملیتی، از منطقه آمازون که شصت درصد آن در برزیل واقع شده است، عبور می کند. این طرح هنوز رسمیت ندارد. اما نامزد راستگرایان افراطی برای جنگل های آمازون برنامه های دیگری دارد. بولسونارو در مبارزات انتخاباتی از برنامه های خود برای ایجاد سد، بهره برداری از معادن و ایجاد بزرگراه در این منطقه پرده برداشت. اجرای این طرح ها ممکن است بومیان را به مهاجرت وادار کند. اظهارات بولسونارو نگرانی مدافعان محیط زیست و رقبای وی در انتخابات ریاست جمهوری را به دنبال داشته است.
فرانس بیست و چهار بخشی از سخنان فرناندو حداد نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل را پخش کرد. وی گفت: اگر بولسونارو انتخاب شود، پایان آمازون احتمالا آغاز خواهد شد. من شکی ندارم. وی به هیچ یک از تعهدات برزیل برای توسعه پایدار متعهد نخواهد ماند.
گزارشگر ادامه داد: نامزد راست افراطی که از حمایت های گسترده لابی قدرتمند کشاورزی مواد غذایی برخوردار است، قصد ایجاد محدودیت در طرح های زیست محیطی را دارد. وی قصد حذف وزارت محیط زیست و ادغام آن با وزارت کشاورزی را در سر دارد. وی این وعده های پرمشاجره را قابل برگشت توصیف کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: راستگرایان افراطی برزیل نامزد انتخابات ریاست جمهوری توافقنامه آب و هوایی پاریس بولسونارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان،احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر روز جمعه ۲۱  اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

این انتخابات همچون دور نخست به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار