Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از کرمان ؛ در لیگ برتر هندبال کشور ، هفته سوم رقابتها به کام هندبالیستهای کرمانی نبود . بازی تیمهای هندبال مس کرمان و زاگرس اسلام آباد با نتیجه نزدیک ۲۸ بر ۲۷ به نفع زاگرس پایان یافت. این بازی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر هندبال کشور ، عصر جمعه در اسلام آباد غرب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندبالیستهای کرمان دو بازی قبلی خود را برابر سربداران سبزوار و ذوب آهن اصفهان ، با پیروزی پشت سر گذاشته بودند .

در رقابتهای لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور ، سهم نمایندگان استان یک برد و یک تساوی بود. در رقابتهای روز جمعه، امیدهای مس کرمان ، امیدهای نفت آبادان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند. و امیدهای مس رفسنجان در مقابل امیدهای ملوان انزلی به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

در لیگ قهرمانی فوتبال نونهالان کشور ، نمایندگان استان هر دو بازی را به حریفان واگذار کردند. نونهالان مس کرمان بازی را با نتیجه یک بر صفر به نونهالان حافظ شیراز واگذار کردند. دراین دیدار ، داور دو گل نونهالان کرمانی را مردود دانست. نونهالان مس رفسنجان هم با نتیجه سه بر یک ، شکست در مقابل نونهالان تیم البدر بندر کنگ را پذیرفتند.

در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول جوانان کشور هم تیم جوانان مس رفسنجان 3 بر صفر مغلوب جوانان استقلال کاشان شد.

و اما در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال کشور ، دو نماینده استان روز یکشنبه 6 آبان به میدان می روند . گل گهر در زمین خود از کارون اروند خوزستان میزبانی میکند و مس رفسنجان در شیراز مهمان فجر سپاسی خواهد بود . سوت بازی در سیرجان ساعت 14 و 45 دقیقه و در شیراز ساعت 15 به صدا درخواهد آمد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان ورزشی لیگ برتر هندبال لیگ دسته اول فوتبال لیگ دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در بخشی از پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ومحمد مهدی فداکار  آمده است: این روحانى خدوم، مردمى و شریف از شخصیت هاى برجسته و موثر در جنوب استان کرمان بود که خدمتگزارى صادقانه ایشان در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام و پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب‌دیده هرگز فراموش نخواهد شد.  
مرحوم حجت الاسلام دهقان دولتی امام جمعه شهربلوک یکشنبه این هفته در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت

دیگر خبرها

  • دولت تامین نیاز قهرمانان ملی را از اولویت‌ها می‌داند
  • لیگ یک / بی‌فایده برای دو تیم نارنجی
  • تیموری: قرار نبود تیم ما دیگر هیچ وقت نبازد
  • ناصر الخلیفی: توپ نمی‌خواست وارد دروازه دورتموند شود؛ فوتبال گاهی اوقات ناعادلانه است
  • خبرهای نگران کننده برای یزدانی ؛ دیوید تیلور به المپیک می رسد
  • حفر بیست حلقه چاه آب برای کرمان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم