Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نقلی کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه حماسه بزرگ اربعین حسینی در طول سالیان گذشته توانسته باعث افزایش میل و اراده جوانان برای حضور در کربلای معلی شود، گفت: علی رغم تبلیغات رسانه ای صهیونیستم جهانی و امریکا در ماهواره ها و شبکه های اجتماعی، امروزه شاهد افزایش حضور جوانان ایرانی علاقمند در کربلا هستیم و این یعنی شکست تبلیغات رسانه ای دشمن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی به نماد اتحاد شیعیان کشورهای اسلامی تبدیل شده است، ادامه داد: شکوه و عظمت مراسم اربعین حسینی به حدی است که استکبارجهانی از آن وحشت دارد و نمی خواهد که چنین مراسمی در سطح جهانی بازتاب با شکوه پیدا کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین استان با قدردانی از تلاش‌های اعضای این ستاد در دو سال گذشته، افزود: اعضای این ستاد بدون توجه به مسائل اداری، به عشق حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و خدمت به زائرین اربعین حسینی تمام تلاش خود را انجام داده و همه پای کار بودند تا شرایط لازم را برای تردد بدون مشکل زائران فراهم کنند.

وی همچنین با بیان اینکه آذربایجان غربی در تردد زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین، یکی از استان‌های نوپاست، خاطرنشان کرد: با وجود نوپا بودن استان در تردد زائرین اربعین، توانستیم با کیفیت‌ترین خدمات را به زائرین اربعین حسینی در کشور ارائه دهیم.

استاندار آذربایجان‌غربی به تردد زائرین خارجی اربعین حسینی به ویژه برخی از زائران کشورهای منطقه قفقاز از مرز تمرچین نیز اشاره کرد و افزود: مرز تمرچین به عنوان یکی از مرزهای بین‌المللی در راستای تردد زائرین اربعین حسینی در حال شناخته شدن در منطقه است.

معتمدیان همچنین با قدردانی از مردم اهل سنت استان و به ویژه مردم شهرستان پیرانشهر در استقبال و میزبانی از زائران اربعین حسینی، اضافه کرد: یکی از بزرگترین برکات اربعین، حضور خودجوش اهل سنت در خدمت به زائران اربعین حسینی بود که با وجود تلاش‌های دشمن برای تفرقه افکنی، استقبال کم نظیر مردم منطقه از زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، این توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین به سمت عتبات عالیات شاهد هیچ‌گونه مشکل امنیتی نبودیم، افزود: به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، مرز تمرچین به عنوان یکی از مرزهای امن کشور مطرح است و این مسئله موجب شده که زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با آرامش کامل و بدون هیچ دغدغه‌ای، این مسیر را برای تشرف به کربلای معلی انتخاب کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال، سومین سال حضور زائران اربعین حسینی برای تردد از مسیر مرز تمرچین است، اظهار کرد: امسال نیز تمامی تدابیر لازم و حداکثری برای خدمت به زائران اربعین حسینی در حوزه‌های مختلف در استان اندیشیده شده است.

معتمدیان همچنین با تاکید بر فعال شدن تمامی کمیته‌های ستاد اربعین حسینی در استان، افزود: نقشه راه در خدمت به زائران اربعین حسینی و همچنین توسعه زیرساخت‌ها آماده شده و مسئولین کمیته‌ها در راستای جذب منابع ملی برای اجرای برنامه‌های عنوان شده، تلاش جدی داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته برخی از مشکلات در حوزه ناوگان حمل و نقل را شاهد بودیم، تصریح کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل ترکیه و اقلیم کردستان عراق در کنار پتانسیل خطوط ریلی و حمل و نقل استان در راستای تردد امن و بدون مشکل زائران اربعین حسینی انجام می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی بر تکمیل پایگاه‌های امداد و نجات و اورژانس، بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت فناوری اطلاعات و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه و پوشش کامل اینترنت از مسیر ورود زائران اربعین حسینی به استان تا مرز تمرچین تاکید کرد.

کد خبر 6100815

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • برنامه ریزی صدا و سیما برای پوشش مطلوب مراسم اربعین ۱۴۰۳
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود