Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:20:49 GMT

حسین نوری هم حذف شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۰۳۷۴

حسین نوری هم حذف شد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابت های شانس مجدد در 3 وزن دوم  کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن 87 کیلو گرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رامی هیتانیمی از فنلاند 9 بر صفر به برتری رسید.وی در دور سوم با برتری 5 بر صفر برابر اریک آپس از استونی به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری در این مرحله مقابل ژان بلنیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور فرنگی کار اوکراینی به دیدار فینال نوری در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.وی در گروه شانس مقابل  آرتور شاهینیان از ارمنستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

گفتنی است نمایندگان ایران در چهار وزن نخست نتایج زیر را به دست آوردند:

در وزن 55 کیلوگرم مسلم نادری خادم در دور نخست مقابل نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، نادری خادم از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم محسن حاجی پور در مبارزه نخست مقابل جرمن دیاز از پورتوریکو با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد وی در دور دوم مقابل دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل تاسمرادوف ازبکستانی، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دیدار نخست دائه کیون پارک از کره جنوبی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 مقابل مورات داگ از ترکیه به پیروزی رسید و در دور سوم و در مرحله یک چهام نهایی مقابل رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست چونایف مقابل فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، گرایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی در دور اول ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان را با نتیجه 5 بر 3 و ضربه فنی مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 6 بر 2 و ضربه فنی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله در مصاف با رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل امره کوش دارنده مدال برنز جهان از ترکیه با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. عبدولی برای کسب مدال برنز مقابل ماکسیم مانوکیان قهرمان جهان از ارمنستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و به مقام پنجم رسید.

همچنین در رقابت های 3 وزن دوم نیز نتیجه عملکرد فرنگی کاران ایران به شرح زیر می باشد:

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مصطفی محمد از مصر با نتیجه 7 بر صفر و ضربه فنی پیروز شد و به دور بعد رسید.وی در دور سوم با برتری 4 بر 4 مقابل شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان راهی یک چهارم نهایی شد.گرایی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل شرماخانبت از قزاقستان مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در نیمه نهایی مقابل آرتم سورکوف روس گرایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ژاپن 9 بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست فرنگی کار ژاپنی مقابل سلطان گالی از قزاقستان مردانی خیلی زود از رقابت های جهانی حذف شد.

گفتنی است رقابت های 3 وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر فردا(شنبه)آغاز خواهد شد که پژمان پشتام،مهدی علیاری و شهاب قوره جیلی نمایندگان کشورمان در اوزان 77، 97 و 130 کیلو گرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

پشتام،علیاری و قوره جیلی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند عبدولی مدال برنز را از دست داد/ایران در 4 وزن نخست مدالی کسب نکرد!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!