Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مدیرعامل استقلال به شدت از حریف اصفهانی خود و رفتارش ناراحت است. او معتقد است بیانیه و رفتار سپاهانی‌ها قبل از بازی جو را به گونه‌ای رقم زد که داور نتواند تصمیم درستی در بازی بگیرد و فشار به او آمد. او تمام قد از سرمربی‌اش حمایت می‌کند به این امید که استقلال دوباره به مدار موفقیت بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگوی او را با ما می‌خوانید:

 

شکست تلخی را مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی تجربه کردید؟

به گفته اکثر کارشناسان ما مستحق باخت نبودیم. برخلاف اینکه شکست خوردیم، باید برنده هم از زمین خارج می‌شدیم.

 

داور هم یک پنالتی برای شما نگرفت؟

داوران عادت کرده‌اند پنالتی‌های ما را نگیرند. یک گل ما را هم نادیده گرفتند. همان‌طور که گفتم ما مستحق برد بودیم.

 

تا چه زمانی از شفر حمایت خواهید کرد؟

تمام قد از شفر حمایت می‌کنیم. شرایط تیم روز به روز بهتر خواهد شد. شفر مربی ماست و تا پایان فصل از وی حمایت می‌کنیم و مطمئن هستیم او روز به روز به موفقیت تیم کمک خواهد کرد.

 

نظرتان درخصوص بیانیه باشگاه سپاهان قبل از بازی چیست؟

یک کار غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بود که سپاهانی‌ها عادت کردند و همانطور هم که دیدید ما هیچ پاسخی به آنها ندادیم. حتی زمانی هم که به داوری اعتراض کردیم در کمال آرامش و احترام نامه را تنظیم کردیم. اصولا باشگاه‌های اصفهانی به این‌گونه کارهای غیراخلاقی در بیانیه‌نویسی عادت دارند.

 

شما دوستی نزدیکی  با قلعه‌نویی دارید. آیا درخصوص بیانیه سپاهان با وی بعد از بازی صحبت نکردید؟

هیچ صحبتی با یکدیگر نداشتیم.

 

در فضای مجازی مصاحبه‌ای از مظلومی منعکس شده مبنی بر اینکه دیگر وقت بازی کردن گرو در استقلال به پایان رسیده است؟

فکر نمی‌کنم آقای مظلومی چنین صحبت‌هایی را عنوان کند. بهتر است دراین باره از خود وی سوال کنید.

 

در عکس‌های منتشر شده از رحمتی مشخص شد که وی دلخوری بابت نیمکت‌‌نشینی ندارد؟

رحمتی کاپیتان تیم ماست. رفتار او همیشه یک الگو برای جوانان است و همان‌طور هم که دیدید قبل از بازی به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و از وی رخصت گرفت.

 

امیر قلعه‌نویی بعد از بازی در کنفرانس خبری اعلام کرد قرارداد شفر را هم باید مانند کی‌روش 8 ساله تمدید کنند؟

نظر قلعه‌نویی است و قابل احترام. در این باره باید بگویم شفر قرارداد دارد. او مربی توانمند و بادانشی است و ما کمال رضایت را از وی داریم. فعلا که او با ما قرارداد دارد و در پایان فصل درخصوص تمدید قرارداد وی صحبت خواهیم کرد.

 

کمیته انضباطی حسینی دروازه‌بان‌تان هنوز برگزار نشده است؟

مسایل خانوادگی درون باشگاه حل خواهد شد. نگران نباشید کمیته انضباطی حسینی هم برگزار خواهد شد.

 

در جام حذفی یک بازی سخت مقابل سایپا دارید؟

مطمئن باشید در آن بازی پیروز خواهیم شد و بچه‌ها برای برد در آن بازی انگیزه فراوانی دارند.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امیرحسین فتحی شفر داور سپاهان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟

فیلم‌هایی با صحنه‌های مشخص جنسی و عدم نظارت بر محتوا، موضوعی است که این روزها به شدت خانواده‌ها را نسبت به محتوای منتشر شده در برخی سامانه اشتراک گذاری ویدئو نگران کرده است.

به گزارش مشرق، شاید شما تجربه کرده باشید که فرزندتان به تماشای یک فیلم خارجی علاقه نشان داده باشد، در این شرایط سایت‌های داخلی را به امید محتوای اخلاقی ترجیح می‌دهید اما به ناگاه در یک فضای خانوادگی با صحنه‌ای غیراخلاقی و مستهجن مواجه می‌شوید.

در حالی که در قوانین و مقررات سایت آپارات عدم درج محتوای حساس به عنوان یکی از شروط استفاده کاربران از این سایت قید شده و در توضیح این عبارت آمده است که «محتوای غیراخلاقی، غیرعرفی یا در تضاد با قوانین کشور»، پیدا کردن یک فیلم دیگر با محتوای مستهجن کار سختی نیست.

شاید برای چندمین بار است که کاربران سایت‌ آپارات از محتوای مستهجن و نامناسب اعلام شکایت می‌کنند. سایتی که پیش از این هم به دلیل انتشار محتوای غیراخلاقی با تذکر جدی مقامات نظارتی مواجه شده بود.

هم‌اکنون فیلمی که تاکنون بیش از ۴۷ هزار بازدید در سایت آپارات داشته، دارای چندین سکانس به شدت غیراخلاقی مخالف با آموزه‌های اخلاقی، امنیت خانواده، موازین شرعی و قوانین امنیت اجتماعی حوزه نشر محتوا است. سایت آپارات اولین و بزرگترین سایت اشتراک ویدیوی ایرانی است که به لطف فیلتر شدن چندساله یوتیوب توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

نظارت بر محتوای فضای مجازی از دیرباز جز موارد مهمی بوده که برای نهادهای تربیتی اهمیت بسیاری داشته است.

برخی معتقدند که «به دلیل گستردگی فضای مجازی و کاربران آن امکان نظارت جدی بر فضای مجازی نیست.»در مقابل کارشناسان می‌گویند که «به دلیل اعتماد خانواده‌ها به فضاها و سایت‌های داخلی این سایت‌ها باید محدوده امن خانواده‌ها باشند.»

در تمامی پلتفرم‌های توزیع محتوا در جهان با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند محتوای منتشر شده بررسی می‌شود، ‌ از طرفی در صورت عدم کارایی درست در شیوه‌های نظارتی، سایت‌های متخلف از دسترس خارج می‌شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟