Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@03:07:41 GMT

واکنش سردار رحیمی به فیلم منتشر شده در سوهانک

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۰۹۱۴

طرح رعد 17 پلیس پیشگیری پایتخت در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ رقم خورد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد 17 در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد ماموران گشت ارشاد با دختری در سوهانک تهران اظهار داشت: حضور پلیس در سوهانک بنا به درخواست مکرر و فراوان مردم آن منطقه بوده چرا که در آنجا یک مرکز دانشگاهی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص فیلم منتشر شده تصریح کرد: در این فیلم یک دختر خانم جلوی ماشین پلیس می‌آید اما به محض حرکت وی، راننده ما بر روی ترمز زده و می‌ایستد؛  که بخشی از این فیلم منتشر نشده است.

وی اعلام کرد: اگر افرادی بخواهند با جوسازی ما را از مسیر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی دور کنند باید بگویم که پلیس کوتاه نخواهد آمد.

عالی‌ترین مقام پایتخت گفت:‌ یکی از وظایف پلیس برخورد با کسانی است که امنیت اخلاقی جامعه را به مخاطره می‌اندازند و ما در این مسیر محکم گام برخواهیم داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پایتخت فرمانده انتظامی فضای مجازی جامعه پایتخت جامعه فرمانده انتظامی فضای مجازی ناهنجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 849417 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا منطقه ۱۷ حوادث ایران

دیگر خبرها

  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض