Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل نوری مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه به همراه علیرضا واحد پور فرد مدیر کل امور مالی معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، با حضور در منزل شهید مرتضی سپهری، از خانواده این شهید تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات در این دیدار با ابلاغ سلام آذری جهرمی وزیر ارتباطات به خانواده شهید سپهری، تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما لازم و ضروری است و باعث افزایش روحیه و توان ما در انجام خدمت به مردم است.

همچنین در این دیدار، مدیر کل امور مالی معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات با اشاره به ضرورت قدرشناسی از شهدا و خانواده آنان، گفت: باید قدرشناس کسانی باشیم که جان خود را در راه کشور و مردم فدا کردند.

وی با تاکید به اینکه مدیون شهدا هستیم، افزود: خانواده شهدا بعد از شهادت عزیران خود دچار مشکلاتی می شوند که ما وظیفه داریم به آنها رسیدگی کنیم.

شهید مرتضی سپهری از کارکنان مرکز تجزیه و مبادلات شرکت پست که به صورت داوطلبانه به جبهه اعزام شده بود در خردادماه سال 67 در منطقه شملچه به شهادت رسید و پیکر وی در تفحص های سال 71 شناسایی و به میهن بازگشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار منصوری در این دیدار، پیگیر مشکلات این خانواده شهید گرانقدر شد.
شهید قباد چولکی در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه مرزی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت