Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، گادوین منشا هم یکی از خوب‌های پرسپولیس در دیدار با سایپا بود. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس یک شوت سرکش و زیبا زد که به دست گلر سایپا و سپس تیر دروازه اصابت کرد و... مصاحبه گادوین منشا قبل از سفر پرسپولیس به ژاپن را بخوانید که خواندنی است. 


*شنبه آینده باید در ژاپن به مصاف کاشیما آنتلرز بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان چه احساسی داری؟
به نظر من چالش هیجان‌انگیزی پیش رو داریم. خود من برای شروع بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بی‌تابی می‌کنم. دوست دارم هرچه زودتر آغاز شود. 


* (به شوخی) لابد می‌خواهی باز هم به تیر دروازه بزنی؟
(می‌خندد) جلوی کاشیما به جای تیر به تور می‌زنم! 


* واقعاً؟!
به هر حال یا من می‌زنم یا کمال یا علیپور و فرقی نمی‌کند. هرکس گل بزند، بزند مهم این است که پرسپولیس موفق شود. 


* در چند نوبت هم سعی کردی به علی علیپور پاس بدهی. این روحیه همکاری جالب است. توضیح می‌دهی.
در پرسپولیس موفقیت تیمی از همه چیز بالاتر است. هم من به علی پاس می‌دهم و هم علی به من پاس می‌دهد. فرقی نمی‌کند، چون هدف یکی است. شما می‌دانید پرسپولیس با این همه مشکلات تا فینال آسیا رسید. اگر رفاقت و دوستی در تیمی نباشد آن تیم موفق نخواهد شد. در پرسپولیس همه با هم دوست و رفیق هستیم و دلیل اصلی موفقیت تیم همین است. 


* امشب (این مصاحبه دیروز انجام شد) رئال‌مادرید تیم محبوبت با بارسا بازی دارد. نتیجه چه می‌شود؟
دوست دارم رئال‌مادرید برنده شود ولی متأسفانه مدتی است رئال نتیجه خوب نمی‌گیرد. با این حال ال‌کلاسیکو متفاوت است و تجربه حرف اول را می‌زند. فکر می‌کنم در غیاب لیونل مسی تیم بارسا شرایط سختی داشته باشد. 


* ولی بازی در نوکمپ برگزار می‌شود.
فرقی نمی‌کند. هر جا برگزار شود من دوست دارم رئال‌مادرید برنده شود. 


* راستی تیم کاشیما آنتلرز را می‌شناسی؟
مربیان و کادر فنی پرسپولیس نکات لازم را به ما گفته و می‌گویند، اما ما به دنبال ارائه بهترین نمایش خود در ژاپن هستیم. می‌خواهیم دو تا ۹۰ دقیقه در ژاپن و تهران بجنگیم تا هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم. 


* به نظرت نتیجه این دیدار چه می‌شود؟
من یکی خیلی امیدوارم. اصولاً همیشه این‌طوری بوده‌ام و فکر می‌کنم مثل بازی‌های گذشته به ویژه برابر السد قطر این بار هم با نتیجه‌ای خوب به تهران برگردیم.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کاشیما آنتلرز منشا فینال لیگ قهرمانان آسیا سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن