Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@05:14:12 GMT

پس لرزه‌های رسوایی جنسی در شرکت گوگل

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۶۲۷۰

پس لرزه‌های رسوایی جنسی در شرکت گوگل

به گزارش انتخاب:کارمندان شرکت گوگل معتقدند این شرکت از مدیران ارشد حمایت بی جا می‌کند. بر همین اساس است که عده زیادی از کارمندان شرکت در حال برنامه ریزی برای خروج از دفاتر خود هستند.

به گفته یک منبع آگاه، کارمندان شرکت گوگل، اعتراض خود را نسبت به پاسخ این شرکت به گزارش‌های سوء رفتار جنسی توسط یک مدیر اجرایی برجسته سازماندهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان اعتراض، که توسط کارمندان برنامه ریزی شده، هنوز به طور مشخص اعلام نشده، اما پیشبینی می‌شود که برای پنجشنبه هفته آتی باید در انتظار یک شورش اساسی باشیم.

اخبار مربوط به خروج برنامه ریزی شده و اعتراضات شورشی چند روز پس از آن منتشر می‌شود که نیویورک تایمز گزارشی در خصوص آزار و اذیت جنسی در گوگل منتشر کرد. طبق گزارش تایمز، اندی روبین، خالق اندروید توسط برخی کارمندان به آزار جنسی متهم شده است. تا جایی که شواهدی مبنی بر آزار یک کارمند با هویت محفوظ در سال ۲۰۱۳ از سوی نیویورک تایمز منتشر شد.

پس از این اخبار جنجالی اندی روبین گوگل را ترک کرد، اما شایعه شد که گوگل مبلغی هنگفت به او داده تا از شرکت کناره گیری کند. رقمی که حداقل ۹۰ میلیون دلار اعلام شده و همین موضوع نیز موجب رنجش خاطر مضاعف کارمندان شده است.

انتظار می‌رود که اعتراض کارمندان گوگل شامل بیش از ۲۰۰ مهندس ارشد شود. این نخستین باری نیست که گوگل با کارمندان خود به بن بست فکری می‌رسد مدتی پیش و در خصوص همکاری گوگل با پروژه پنتاگون نیز عده زیادی از کارمندان گوگل طوماری امضا کردند و خواستار خروج گوگل از این پروژه شدند. در آن زمان ساندار پیچای تسلیم خواسته کارمندان خود شد، اما باید دید این بار نیز در برابر خواسته کارمندانش کوتاه می‌آید یا خیر.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رسوایی جنسی شرکت گوگل پس لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های ژاپنی با انتشار تصاویری اعلام کردند که ساعاتی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر غرب جزایر «اوگاساوارا» در جنوب ژاپن را لرزانده است.

گفته می‌شود تاکنون هیچ تلفاتی در این زمین‌لرزه گزارش نشده است.

کد خبر 6090180

دیگر خبرها

  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند