Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ژاپن پیش از دیدار کاشیما آنتلرز با پرسپولیس گفت:کاشیما باید در خانه پیروزی قاطعی کسب کند و نباید بازی را دست کم بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس شبنه آینده در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم کاشیما آنتلرز ژاپن می رود.

در این راستا هاجیمه موری‌یاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن درباره این دیدار در مصاحبه با سایت AFC گفت: من به عنوان یک ژاپنی دوست دارم که تیم کاشیما آنتلرز قهرمان آسیا شود اما باید اعتراف کنم که پرسپولیس رقیب قابل احترامی است و شانس این تیم نیز برای قهرمانی مساوی با کاشیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاشیما آنتلرز و پرسپولیس هر دو تیم هایی با سابقه هستند. هر دو تیم می خواهند که قهرمانی در آسیا را برای اولین بار کسب کنند. به همین خاطر کاشیما باید در بازی رفت که خانه اش برگزار می شود نهایت استفاده را کند.

موری یاسو که هدایت تیم ملی ژاپن را بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دست گرفت، ادامه داد: کاشیما باید در خانه پیروزی قاطعی کسب کند و نباید بازی را دست کم بگیرد چون پرسپولیس وقتی در خانه خودش بازی می کند بیسیار قوی تر می شود. پیروزی در خانه بسیار اهمیت دارد چون پرسپولیس با بازیکنان خوبی که دارد قدرتمند است. اگر کاشیما در خانه پیروز شود من اطمینان دارم که این تیم قهرمان آسیا می شود اگرچه بازی برگشت سخت خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس سرمربی تیم ملی ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا کاشیما آنتلرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی

رئال مادرید با تفکرات عجیب و غریب کارلو آنچلوتی پیش می‌تازد و حالا فقط چهار امتیاز تا فتح لالیگا فاصله دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رئال که در لیگ قهرمانان اروپا به نیمه‌نهایی صعود کرده و در فکر پانزدهمین جام خود است، در لالیگا تنها به هفت امتیاز در شش مسابقه باقی مانده نیاز داشت که بامداد امروز، سه تای آن را در خانه سوسیداد کسب کرد.

 رئال که در مقطع پایانی فصل به استراحت بازیکنان کلیدی‌اش احتیاج دارد، به اقتصادی‌ترین شکل ممکن؛ یک برد خارج از خانه مهم به دست آورد. تونی کروس، رودیگر، لونین، وینیسیوس جونیور، رودریگو، فدریکو والورده، واسکز و مندی در این بازی روی نیمکت بودند.

همچنین بعداز مدتها میلیتائو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت و فیکس بازی کرد.

آردا گولر ۱۹ ساله برای اولین بار در لالیگا فیکس شد و گل پیروزی تیمش را روی پاس استادانه کارواخال زد. او رکورد جود بلینگام به عنوان جوان‌ترین گلزن بعداز رودریگو را شکست.

در هفته ۳۳ لالیگا، فاصله تا قهرمانی ۴ امتیاز شد و سوسیه‌داد همین‌جا قید حضور دوباره در UCL را زد.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!