Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر صادق اسکندری رییس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی در گفت وگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛ گفت : در یک ماه گذشته از تعداد ۸۱۴۸ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین دریافتی آذربایجان غربی تعداد ۶۴۳۴ حلقه بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان توزیع شده است.


وی همچنین از توزیع ۶ محموله به مقدار ۶۳ تن گوشت گرم گوسفندی طی یک ماه گذشته  در بین مردم استان خبر داد و گفت: این اقلام  با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان و با قیمت مصوب ۳۷۵۰۰ تومان در سطح استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت تعاونی‌های مصرف ادارات توزیع شد که باعث کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت گرم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکندری افزود:با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی ۲۸۵ تن گوشت منجمد در بازه زمانی دو ماهه توزیع شده و ۸۰ تن نیز سهمیه جدید استانی می‌باشد و نیز با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی، سازمان جهاد کشاورزی با نظر کمیته کنترل و نظارت نسبت به توزیع ۵۰ تن گوشت منجمد جهت مصارف نذورات، موکب‌ها و مصارف عمومی و ۵۰ تن مابقی جهت نیازمندی‌های موسسات آموزشی اقدام نموده است.


رییس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: در ۱۵ روز دوم مهر سالجاری بیش از ۶۳۰۰ بازرسی از واحد‌های (تولیدی، توزیعی و خدماتی) در سطح عرضه صورت گرفته که در طی این بازرسی‌ها ۴۷۹ فقره پرونده تخلف با ۴۸۵ عنوان تخلف به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان پرونده تشکیل گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.


وی افزود: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، روغن نباتی و خواروبار و نیز عمده گزارش خدمات به ترتیب مربوط به رستوران‌های غذاخوری و مشاورین املاک می‌باشد.
انتهای پیام/ح


توزیع لاستیک بین رانندگان خودرو‌های سنگین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز و در روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‎ماه، در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

رئیس سازمان امدادونجات افزود: به هم‌وطنان توصیه می‌شود که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

کد خبر 6097991 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان