Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه‌اندازی نخستین کانون مقاومت خبر داد و گفت: این کانون در بستر اتفاقات روز ۱۳ آبان به دانش‌آموزان معرفی و از میان علاقه‌مندان عضوگیری می‌کند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه برنامه‌هایی را در قالب فرهنگسرای موقت مقاومت در خیابان طالقانی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره برنامه‌های این فرهنگسرا گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با سه رویکرد تبعید حضرت امام (ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی برنامه‌های متفاوتی را در مراکز فرهنگی هنری برگزار می‌کند. اما آنچه در فرهنگسرای مقاومت مورد تاکید ویژه است استکبارستیزی و تاکید بر جنبه‌های مقاومت است.

اوحدی افزود: «فرهنگسرای مقاومت» از ۱۵ بخش تشکیل شده است؛ که از جمله آن می‌توان به نمایشگاه «کتاب‌های مقاومت»، ویژه‌برنامه «نامه‌های مقاومت»؛ مسابقه‌نامه‌نویسی دانش‌آموزان برای دانش‌آموزان فلسطینی، بحرینی و یمنی و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا، نمایشگاه کاریکاتور و تصویرسازی «حقوق بشر آمریکایی»، نمایش محیطی، توزیع سربند‌های «من انقلابیم»، نمایشگاه تصویرسازی «تاریخ مستطاب آمریکا»، بخش ویژه شناخت و معرفی شهدای مدافع حرم، پخش کلیپ‌های ترویج فرهنگ مقاومت در غرفه «صوت مقاومت»، معرفی کتاب‌های تقریضی مقام معظم رهبری برای دانش‌آموزان و بستری برای معرفی فرهنگسرا‌ها و برنامه‌هایشان برای دانش‌آموزان اشاره کرد.

رییس سازمان فرهنگی هنری از راه‌اندازی نخستین کانون مقاومت خبر داد و گفت: برای اولین بار کانون مقاومت در فرهنگسرای عطارنیشابوری تشکیل می‌شود و در بستر اتفاقات روز ۱۳ آبان به دانش‌آموزان معرفی و از میان علاقه‌مندان عضوگیری می‌کند.

وی درباره سرفصل‌های آموزشی این کانون گفت: با توجه به رویکرد معارف فلسطین و صهیونیسم‌شناسی سر فصل‌هایی با موضوع ترویج فرهنگ مقاومت، شناخت فرهنگ مقاومت و حمایت از مقاومت جهانی اسلام در سه حوزه فلسطین، یمن و بحرین در این کانون پیگیری می‌شود.

نخستین فرهنگسرای مقاومت همزمان با راهپیمایی روز ۱۳ آبان در خیابان طالقانی در نزدیکی لانه جاسوسی برپا می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اوحدی مقاومت شهرداری تهران سازمان فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی