Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد گنج‌زاده، عضو تیم ملی کاراته کشورمان معتقد است، تیم فعلی کاراته ایران می‌تواند کارهای بی‌نظیری انجام دهد. ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ ورزشی رزمی نظرات

سجاد گنج‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات جهانی کاراته اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی از لحاظ آمادگی جسمانی دارم و روز گذشته (پنجشنبه) نیز آخرین جلسه تمرین کاراته خود را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در مسابقات جهانی نیز اتفاقات خوبی برای من و کاراته ایران رقم بخورد. این دوره از مسابقات جهانی، چهارمین حضور من در این مسابقات است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا مدال طلای دوره گذشته‌ام را تکرار کنم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه مسابقات متعددی را برای کسب رنکینگ المپیک در سال پشت سر می‌گذاریم، باید همیشه و در همه مسابقات در سطح نرمالی قرار داشته باشیم. یک ورزشکار قهرمان نمی‌تواند در همه مسابقات در اوج باشد، اما می‌توانیم ذهن خود را در اوج نگه داریم تا در کنار یک بدن نرمال، عملکرد خوبی داشته باشیم. من نیز سعی کردم چنین روالی را در پیش بگیرم و امیدوارم در اسپانیا شرایط خوبی رقم بخورد.

قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی با تأکید بر اینکه برخی به دنبال به‌هم ریختن ذهنیت او بودند، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند برای مسابقات جهانی این دوره ذهنیت من را به‌هم بریزند، اما از مسابقات جهانی آلمان و اتریش تجربیات خوبی دارم. آنها در دو دوره گذشته مسابقات جهانی و به خصوص اتریش نیز قصد داشتند من را اذیت کنند، اما تجربه مسابقات گذشته کمکم کرده است. این دوستان با وجودی که قصد داشتند در جهانی اتریش نیز شیطنت کنند، اما نتوانستند این کار را انجام بدهند. در این دوره نیز سعی کردم همه چیز را مدیریت واگذار کنم و وارد حاشیه نشوم. خدا را شکر این روزها آرامش خوبی دارم.

گنج‌زاده در خصوص امکان تکرار دستاورد دوره گذشته مسابقات جهانی گفت: هر مسابقه‌ای شرایط خود را دارد و تکرار اتفاقاتی که در اتریش افتاد، خیلی خیلی سخت است. تیم ما واقعاً توانایی کارهای بزرگ را دارد و تک‌تک بچه‌ها از لحاظ آمادگی ذهنی و بدنی و همچنین تجربه، شرایط خوبی را دارند. امیدوارم اگر همه شرایط دست به دست هم داد بتوانیم نتایج اتریش را تکرار کنیم.

وی در خصوص  کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی مسابقات کومیته تیم عنوان کرد: واقعاً وقتی هر گوشه تمرین تیم ملی را نگاه می‌کنیم یک قهرمان جهان و آسیا را می‌بینیم. تیم فعلی ما بی‌نظیر است و بچه‌ها واقعاً عالی هستند، اما شرایط هر مسابقه متفاوت است و رقبا نیز انگیزه بالایی برای مقابله با تیم ایران دارند. در مسابقات جهانی نیز بهترین تیم‌ها حضور دارند که به خوبی برای حضور در مسابقات حمایت شده‌اند، اما فکر می‌کنم روحیه و فعل خواستن را که تیم ایران دارد، آنها با وجود همه امکانات نداشته باشند.

بهمن عسگری: بعد از بازی‌های آسیایی به دنبال تسویه حساب با مسابقات جهانی هستم/ جایی برای اشتباه وجود ندارد

 

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته فدراسیون کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته فدراسیون کاراته کاراته فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۳۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

با حکم رییس جهاددانشگاهی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،به نقل از جهاددانشگاهی، حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را منصوب کرد.

مطابق این احکام، علیرضا کلانتر مهرجردی،  مهدی باصولی،  منوچهر جهانیان، علی منتظری،  محمدمحسن غفوریان، ابوالقاسم رئیسی،  مصطفی سمیعی نسب، صادق زینالی،  ثریا احمدی، زاهد شفیعی، مرضیه ابراهیمی،  محمدجواد امیری،  رشید جعفرپور، حسن خجسته، محمد خوش چهره، سجاد ستاری،  احمد نادری، مهدی نوری،  محمدجواد شفیعی فر،  مجید عباسی، حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی،  سیدمحمدهاشمی،  محمدمهدی خیرجو،  حسین طالبی و لیلا سنگی به عنوان اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود