Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@21:25:48 GMT

«سرو زیر آب» ۲۳ آبان روی پرده می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۵۳۳۰

پوستر فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی «محمدعلی باشه‌آهنگر» و تهیه‌کنندگی «حامد حسینی» که نمایش آن از بیست و سوم آبان‌ماه در گروه سینمایی آزادی آغاز می‌شود، رونمایی شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سرو زیر آب» با مشارکت سازمان سینمایی حوزه هنری، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر تولید شده است و پخش این فیلم توسط حوزه هنری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای این فیلم علیرضا زرین‌دست سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری، عباس بلوندی سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی را از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گرفتند.
بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، حسین باشه‌آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی‌پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان «سرو زیر آب» آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود. این راز، خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته می‌کند. جهانبخش برای اثبات بی‌گناهی و بازگشت آرامش سفر طولانی را آغاز می‌کند که زندگی بسیاری از آن‌ها را تغییر می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اکران های جدید فیلم جدید سینما نمایش سرو زیر آ ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون نابینایان کم‌بینایان، دور برگشت رقابت‌های مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور با شرکت ۷ تیم و با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان کم‌بینایان و بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد .
بدین ترتیب با انجام ۴۲ بازی در مجموع رفت‌وبرگشت تیم اندیشه زرین اردبیل با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مناطق نفت‌خیز جنوب با ۲۷ امتیاز دوم شد و درنا مازندران با ۲۶ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.
در این رقابت‌ها بهترین خط حمله با ۱۴۹ گل زده و بهترین خط دفاع با ۷۰ گل خورده به تیم اندیشه زرین اردبیل تعلق گرفت، ضمن اینکه مصطفی صادقی از تیم درنا مازندران با ۸۴ گل به‌عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.
تیم اندیشه زرین اردبیل با حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور، ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را کسب کرد.



دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما