Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@22:24:26 GMT

دیدار استقلال و پدیده نباید لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۷۸۳۷

به گزارش خبرنگارمهر، یحیی گل‌محمدی جمعه شب در نشست خبری پس از پیروزی پدیده مقابل نساجی اظهار کرد:  بعد از هر بازی که به رختکن می رویم سرشکسته و مصدوم داریم و بازیکنانم از جان مایه می گذارند و پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی در پیش داشته‌باشیم.

وی افزود:  بازی را کنترل کردیم و به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم استرس داشتیم و به همین خاطر نتوانستیم در ابتدا خوب کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و به نکونام بابت چنین تیمی تبریک می‌گویم. نتیجه بازی نسبت به کیفیت تیم نساجی متفاوت بود. 

سرمربی تیم پدیده در خصوص احتمال لغو بازی پدیده و استقلال گفت: صحبت‌هایی هست که این بازی را عقب بیاندازند اما توقع داریم که فدراسیون حرفه‌ای عمل کند و نگذارد به اقتدارش خدشه‌ای وارد شود. نباید چون تیمی بزرگ با مشکل روبه‌رو شده و در بحران است، حقوق سایر تیم‌ها ضایع شود.

گل محمدی تاکید کرد: اگر با استقلال بازی نکنیم، تنها تیمی هستیم که سه هفته بدون بازی خواهیم‌بود. لغو این بازی ظلم به پدیده است. اگر بخواهند عقب بیاندازند ظلم به پدیده است و اقتدار پدیده زیر سوال می‌رود. 

وی در خصوص حمایت شرکت پدیده از این تیم گفت: مدیریت مجموعه پدیده خودش روز بازی با فولاد زنگ زد و گفت سر تمرین می‌آیند و حمایت می‌کنند. خبری نشد، نمی‌دانم چرا آمدو چرا رفت و ادامه ندادند. گاهی اتفاقات عجیبی در مشهد رخ می‌دهد که مهم نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند