Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا کریمی در بازدید از ششمین نمایشکاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، اظهار کرد: طی بازدید از نمایشگاه با غرفه‌داران صحبت کردم، واقعا اهل فن حضور یافتند و استقبال مردم نیز بسیار خوب و قابل توجه است.

 وی ادامه داد: نمایشکاه ربع رشیدی می‌تواند برای ارتباط اهالی صنعت با صاحبان ایده و تولید انبوه محصولات فناورانه کمک کند که این  امر بسترساز خودکفایی و افزایش صادرات کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف الزامات و پیوست دارد و تلاش می‌کنیم همسو با نیازهای زندگی بشر در این بحث ها ورود کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: توجه و صرف زمان برای موضوع پدافند غیرعامل نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده بوده که از بروز مشکلات زیاد جلوگیری می‌کند.

ششمین نمایشگاه نوآوری  و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 از 10 تا 14 آبان ماه از ساعت 15 تا 21  در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سرمایه گذاری صنعت مشکلات نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از غرفه‌های استان‌های مختلف کشور از جمله هرمزگان بازدید کرد و مستقیما در جریان فرصت‌های صادراتی استان قرار گرفت.
زنجیره فولاد، میگو، ماهی و جلبک از محصولات معرفی شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان در این نمایشگاه است.

بیشتربخوانید: رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

دیگر خبرها

  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد