Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:16:03 GMT

«فکه» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۱۹۱۵

«فکه» منتشر شد

یکصد و هشتاد و ششمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه آبان ماه 97 به انتشار رسید.

به گزارش ایسنا، این شماره از نشریه «فکه» به پرونده ویژه خبرنگار جبهه دفاع از حریم شهید محسن خزایی پرداخته است و در آن مطالبی با عناوین «تعامل نخبگان و نظام مدیریتی؛ ضرورت امروز»، «بشـارت»، «پرچمی برای برافراشتن»، «دهه شصت»، «آتشبازی در شام»، «تا چهل سالگی»، «تعـریف آزادگی»، «تحریم  می‌کنیم، پس هستیم»، «بزرگ‌مردانِ کوچک» و «می‌خواهم بجنگم» نشر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «دوربین، عکس، شهادت»، «خودخوری دشت»، «شکارچی تانک»، «یل سیستان45»، «مـرد خستگی‌ناپذیر»، «هوایم را داشته باش»، «خبرنگار خط اول»، «محسن؛ حجم خوبی»، «ملازمان حرم» و «نقش عشق» از دیگر عناوینی هستند که در این شماره از ماهنامه «فکه»‌ به چشم می‌خورند.

ماهنامه «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران

بنیاد رودکی، شهرداری لرستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای ارکستر سمفونیک تهران امضا کردند

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، محمد الله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، سیدامیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری این بنیاد، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم‌آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی «فلک‌الافلاک»، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک‌الافلاک اجرا می‌کند.

ارکستر سمفونیک تهران سال ۱۳۲۲ توسط پرویز محمود پایه‌گذاری شد. دوران طلایی این ارکستر در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ و به رهبری فرهاد مشکوه سپری شد، این ارکستر اکنون زیرمجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی است و با رهبری دائم منوچهر صهبائی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این ارکستر هفدهم اسفند سال گذشته، کنسرت «فلوت سحرآمیز» را به رهبری منوچهر صهبائی در تالار وحدت برگزار کرد.

کد خبر 748695

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد