Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در واقع لوله مانسمان، در رده ۴۰، رده ۲۰ و رده ۸۰ ، رده ۱۶۰ تولید می‌شود که مدل بدون درز رده ۴۰ آن پر فروش‌ترین این نوع لوله هاست و فشار قوی جوشی محسوب می‌شود. مدل پر فروش آن در بورس فروش عمده لوله و اتصالات جوشی به نام لوله مانیسمان اهواز و لوله مانیسمان کاوه سپاهان اصفهان معروف بوده و مرکز فروش عمده این نوع لوله های بدون درز شرکت گالواپایپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت دریافت لیست قیمت روز فروش انواع لوله مانیسمان رده چهل گازی، اطلاع از انواع ضخامت لوله مانیسمان و نحوه خرید/سفارش، می‌توانید با کارشناسان فروش گالواپایپ Galvapipe.com شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۶۳۸۵۰۶ ، ۰۲۱۶۶۶۴۸۱۹۷ و ۰۹۱۲۵۰۸۱۳۵۱ ارتباط برقرار کنید.

پر مصرف‌ترین لوله‌های مانیسمان مدل رده ۴۰ آن است و رده‌های ۸۰ و ۱۶۰ آن برای مصارف صنعتی کاربرد دارند که در ادامه به بررسی انواع کاربرد لوله‌های بدون درز جوشی Manisman می‌پردازیم.

کاربرد لوله مانیسمان رده ۲۰ چیست؟

لوله جوشی بدون درز رده ۲۰ ، کمتر از رده‌های ۴۰ ۸۰ ۱۶۰ فشار را تحمل می‌کند و بیشتر برای مصارف خانگی لوله گازی ساختمان در تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای گاز کشی صنعتی نیز می‌توان از این نوع لوله‌های رده بیست استفاده کرد زیرا این نوع از لوله‌ها توانایی تحمل فشار بالایی را دارند. قیمت روز انواع لوله مانسمان رده ۲۰ را می‌توانید با شماره گیری ۰۲۱۶۶۶۳۸۵۰۶ دریافت کنید.

کاربرد لوله مانیسمان رده ۴۰ چیست؟

همانطور که توضیح دادیم لوله مانیسمان رده چهل بیشترین مصرف را در میان انواع لوله بدون درز دارد. از انواع کاربرد این نوع لوله برای آتش نشانی، پروژه لوله کشی گاز صنعتی و لوله فولادی آب فشار قوی است. از نکات مثبتی که تحمل فشار این نوع لوله‌ها را افزایش می‌دهد، ضخامت لوله مانیسمان رده ۴۰ و همچنین تولید بدون درز این لوله ها در کارخانه است.

کارخانه‌های مشهور این لوله‌ها در ایران، اهواز و کاوه هستند ضمن این که مدل لوله مانیسمان چینی درجه یک استاندارد ، اوکراین اسفراین استیل اروپایی این لوله ها نیز در بازار لوله و اتصالات تهران و ایران وجود داشته و فروش بالایی نیز دارند . برای مشاهده صفحه این مدل لوله در فروشگاه اینترنتی گالواپایپ میتوانید به آدرس اینترنتی https://www.galvapipe.com/لیست-قیمت-لوله-مانیسمان-رده-۴۰-بدون-درز/ مراجعه کنید.

کاربرد لوله مانیسمان رده ۸۰ ۱۶۰ چیست؟

فشار قوی‌ترین لوله های فولادی در دنیا لوله بدون درز رده ۸۰ و لوله بدون درز رده ۱۶۰ است و مصارف کمی نیز دارد. ضخامت لوله های رده هشتاد و صد و شصت از مدل‌های فشار ضعیف‌تر آن بیشتر بوده و کاربرد این لوله‌ها برای بخار و پروژه تاسیس کارخانه‌های صنعتی است. این لوله ها اغلب به عنوان لوازم موتورخانه صنعتی کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جدول سایز ضخامت و مشخصات وزن لوله مانیسمان رده ۴۰

لوله های بدون درز مانیسمان از سایز ۱.۲ اینچ تا ۱۲۰ اینچ تولید می‌شوند که هر کدام وزن لوله و ضخامت لوله متفاوتی دارند و می‌توانید جهت اطلاع از وزن و ضخامت هر سایز با نمایندگی فروش لوله مانیسمان، کارشناسان گالواپایپ تماس حاصل کنید. همچنین برای دریافت لیست قیمت هر سایز با شماره های ۰۲۱۶۶۶۳۸۵۰۶ ، ۰۲۱۶۶۶۴۸۱۹۷ و ۰۹۱۲۵۰۸۱۳۵۱ ارتباط برقرار کنید.

برخی از پر مصرف‌ترین این لوله‌های جوشی فشار قوی به شرح زیر است:
لوله مانیسمان ۱.۲ اینچ
لوله مانیسمان ۳.۴ اینچ
لوله مانیسمان ۱ اینچ
لوله مانیسمان ۱ ۱.۲ اینچ
لوله مانیسمان ۱ ۱.۴ اینچ
لوله مانیسمان ۲ اینچ
لوله مانیسمان ۲ ۱.۲ اینچ
لوله مانیسمان ۳ اینچ
لوله مانیسمان ۴ اینچ
لوله مانیسمان ۵ اینچ
لوله مانیسمان ۶ اینچ
لوله مانیسمان ۷ اینچ
لوله مانیسمان ۸ اینچ
لوله مانیسمان ۹ اینچ
لوله مانیسمان ۱۰ اینچ تا ۴۰ اینچ

بازار فروش عمده لوله و اتصالات جوشی مانیسمان بدون درز

بازار لوله مانیسمان در شادآباد و مرکز فروش عمده این لوله‌ها و اتصالات فشار قوی فولادی، شرکت گالواپایپ https://www.galvapipe.com است. گالواپایپ از معتبرترین مراکز و بورس فروش عمده انواع لوله و اتصالات و لوازم موتورخانه ، لوازم تاسیساتی است که هم فروش به صورت حضوری برای پروژه های تاسیساتی تهران و هم فروش به صورت غیر حضوری برای سراسر کشور عزیزمان ایران را فراهم کرده است.

برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش عمده لوله و اتصالات جوشی مانیسمان میتوانید با کارشناسان متخصص فروش شرکت گالواپایپ شماره تلفن ۰۲۱۶۶۶۳۸۵۰۶ ، ۰۲۱۶۶۶۴۸۱۹۷ و ۰۹۱۲۵۰۸۱۳۵۱ ارتباط برقرار کنید.

از دیگر اجناس این مجموعه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل بوده که می‌توانید در همین زمینه مقاله راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را مطالعه کنید.

کد خبر 4448169

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید و فروش ساختمان سازی مصالح ساختمانی اربعین ۹۷ اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی کافه تخفیف افق کوروش فروشگاه زنجیره ای آیت الله ابراهیمی بانک انصار قهوه کافی شاپ نظام بانکی ایران کسب و کارهای اینترنتی اسنپ بانکداری الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403) بازار آزاد ارز تهران، نرخ دلار آمریکا به عبور از مرز 60 هزار تومان به دامنه پنجاه هزار تومان کاهش یافته است. روندی که به گفته کارشناسان ارزی و فعالان بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر تخلیه هیجانات و ریسک های سیاسی و منطقه ای، اخباری مبنی بر احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و همچنین آمار خوب صادرات نفتی شکل گرفته است و پیش بینی ها از تداوم آن طی روزهای آتی حکایت دارد.

از سوی دیگر؛ نرخ اسکناس دلار آمریکا در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران به عنوان نرخ مورد تایید سیاست گذار ارزی به رقم 44359 تومان رسیده است و نرخ حواله دلار این مرکز این 41418 تومان شده است. همچنین قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله 47454 و نرخ حواله یورو نیز 44308 تومان تعیین شده است.

کاهش قیمت دلار در بازار آزاد ارز در حالی است که خبرها از این بازارها نشان می دهد که خریداری در بازار حضور ندارد و بسیاری نیز به دنبال فروش دلارهای خانگی هستند. 

سکه به ۴۰ میلیون نزدیک شد

اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرده است تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت یک میلیون و 700 هزار تومانی به رقم 40 میلیون تومان رسیده است که این نرخ نسبت به قله 46 هزار تومانی هفته های اخیر، کاهش معناداری دارد. هرچند علاوه بر افت نرخ ارز، عامل دیگری نیز در ریزش بهای سکه نقش دارد و آن کاهش بهای جهانی طلاست.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 37 میلیون تومان کاهش داشته است و هر نیم سکه نیز 23 میلیون و 500 هزار تومان ارزش گذاری شده است. هر ربع سکه نیز در بازار تهران 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح