Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،یوسف صبری با اشاره به اهداف پیش روی خود پس از کسب مدال طلای نهمین دوره مسابقات جام جهانی ووشو، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که مدال طلای رقابت‌های جام جهانی ووشو را کسب کرده و با این اقدام باعث شادی دل مردم کشور عزیزمان شدم و مطمئنا با افزایش تلاش‌های خود برای کسب مدال طلای مسابقات جهانی 2019 چین در تلاش خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدال آوران مسابقات قهرمانی 2017 جهان در کشور روسیه مجوز شرکت در رقابت‌های جام جهانی چین را داشتند و تیم ملی ووشوی ایران با 5 سانداکار در بخش آقایان برای اولین توانست مقام قهرمانی را کسب کند. قهرمان ووشوی جهان تصریح کرد: مسابقات جام جهانی به صورت حرفه‌ای و در سطح بالا برگزار شد و برای شرکت در این رقابت‌ها تمرینات سخت را زیر نظر کادرفنی تیم ملی ووشو پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شدیم. صبری بیان کرد: اردوی تیم ملی ووشو برای حضور در رقابت‌های جهانی ازخرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود و در این مدت که مسابقات رسمی وجود ندارد در وزن 75 کیلوگرم در لیگ برتر ووشو شرکت خواهم کرد. وی درباره برنامه خود برای شرکت در المپیک 2020 توکیو گفت: در حال حاضر حضور تیم ملی ووشوی ایران در المپیک 2020 توکیو قطعی نیست. قهرمان ووشوی جهان اضافه کرد: با تلاش رئیس فدراسیون ووشو در برگزاری اردوهای تیم ملی و حضور در رویدادهای بین‌المللی با هیچ گونه مشکلی روبرو نشدیم و به نوبه خود از تک تک مسولان فدارسیون تشکر می‌کنم. صبری با توجه به مشکلات ورزشکاران ملی در سطح استان اردبیل گفت: ورزشکاران در سطح تیم‌های ملی نیازمند حمایت مادی و معنوی مسوولان استان هستند تا بتواند برای اردبیل در رویدادهای ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی جهان چین روسیه مادی و معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا

سخنگوی دولت کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوی ۴۰۰ متر توسط نازنین‌فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی