Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سروش مشکات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: بیش از 30 قرآن‌آموز به همراه مربیان این مؤسسه به تماشای نمایشی با موضوع «رسول» می‌روند.
وی با اشاره به اینکه قرآن‌آموزان علاقه‌مند تا ساعت 15 امروز، فرصت دارند برای حضور در این اردو ثبت‌ نام کنند، اظهار کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده، قرآن‌آموزان امروز، 12 آبان‌ماه از ساعت 16:30 از مقابل مؤسسه برای تماشای این نمایش میدانی به سمت بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد حرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفتحی با تأکید بر اینکه ثبت‌ نام قرآن‌آموزان و ارائه برگه رضایت‌نامه والدین برای حضور در این نمایش ضروری است، اضافه کرد: نمایش رسول به همت گروه نمایشی «فصل شیدایی» همزمان با اربعین حسینی آغاز و تا پایان ماه صفر در اراضی عباس آباد با حدود 170 بازیگر به نمایش در می‌آید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مؤسسه سروش مشکات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود