Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@23:41:39 GMT

محافظت از سرمایه شما با بیمه آتش‌سوزی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۰۶۹۱

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام شرکت بیمه پارسیان، به طور کلی اگر از نمای ظاهری تهران همه مصالح و آدم‌ها و جانداران و اجزای سازنده شهر را حذف کنیم و فقط آتش‌ها را باقی بگذاریم، با فرشی از آتش به وسعت تهران بزرگ روبه‌رو می‌شویم که گاه ارتفاعی تا پلاسکو هم پیدا می‌کند. این آتش‌های کوچک مانند گله‌ای از میلیون‌ها گرگِ قلاده بسته شده، در خانه‌های ما و سایر اماکن زندگی می‌کنند و تنها اگر یک روز گروهی از آنها موفق شوند قلاده‌ها را پاره کنند و با هم متحد و برای فتح شهری مثل تهران دست بکار شوند، با وجود تمام امکانات آتش‌نشانی و کمک‌های مردمی و امدادهای بین‌المللی باز هم خسارت خود را آنچنان که باید می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت این است که آتش‌ها خیلی بیشتر از آن که فکر می‌کنیم به ما نزدیک هستند و اینکه با چشم‌ها دیده نمی‌شوند تنها به این دلیل است که هم در خانه‌ها و هم در اماکن دیگر، در شرایط کنترل‌شده نگهداری می‌شوند. بدون اغراق می‌توان گفت که در سراسر کشور، هر سازه‌ای می‌تواند آتشی در درون خود داشته باشد و هر آپارتمانی چندین آتش در خود دارد و به‌راحتی می‌توان ساعاتی را در شبانه‌روز سراغ گرفت که در آن ساعات تمام آتش‌های پنهان شهر، روشن و مشتعل باشند. ساعاتی مثل ساعات اول شب که در آنها مجموع حرارت میلیون‌ها آتشی که میلیون‌ها شام را می‌پزند، به‌شکل وحشتناک و غیرقابل تصوری سنگین است.

شما هزینه بسیاری را صرف خرید مایملک خود می‌کنید. حال سوال اینجا است که اگر حادثه‌ای رخ دهد چگونه خسارت وارده را جبران می‌کنید. اقدامات بسیاری می‌توان برای افزایش ضریب امنیت انجام داد. با این حال تجربه نشان داده که حتی استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات نیز ضامن امنیت کامل نبوده و نیاز به تمهیداتی است که در صورت وقوع حادثه آتش‌سوزی و بلایای طبیعی، خسارت وارده به دارایی‌های شما جبران شود.

شرکت بیمه پارسیان، به شما این اطمینان را می‌دهد که با ارایه پوشش‌های متنوع بیمه آتش سوزی آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورده و در صورت وقوع حوادث احتمالی، همراه شما و در کنار شما باشد.

بیرون بودن از ساختمان‌ها و سازه‌های حاوی انواع آتش، برای دور بودن از آن کافی نیست. هر خودرویی که از کنارمان عبور می‌کند حاوی شکلی از آتش است. هر فردی که از کنارمان می‌گذرد ممکن است شکل بالقوه‌ای از آتش را در جیب داشته باشد و این یعنی میلیون‌ها استعداد بالقوه برای آتش‌سوزی و رها شدن گرگ‌های آتش در میان شهر است.

چندی پیش خبر ناراحت‌کننده آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو را در صدر اخبار داشتیم. زبانه‌های  آتش پلاسکو آنقدر بلند بود که خبر آتشش از میان انبوه خبرهای مهم و روزانه بالا زد و توجه همه‌مان را جلب کرد. اما در همین زمان کوتاه، بسیار آتش‌ها زبانه کشیدند و سوزاندند و اخبارشان در میان انبوه خبرها گم شد. هفته پیش در یکی از سینماهای شهر آتشی بلند و مهار شد و تلفات جانی نداشت. در باغ سپهسالار هم که یکی از شلوغ‌ترین مراکز تولید و فروش کیف و کفش می‌باشد آتش‌سوزی صورت گرفت که خوشبختانه مهار شد ولی خساراتی ایجاد کرد. یک مجتمع سه طبقه در غرب تهران در آتش سوخت. در سطح کشور نیز انفجار بخاری جان کارگر مرغداری را در «ماکو» گرفت، یک کارگر بر اثر آتش‌سوزی ساختمان ۱۷ طبقه در مشهد جان باخت، مرگ یک کارگر بر اثر آتش‌سوزی کارگاه رنگرزی مبلمان در تبریز، کشته و مجروح شدن سه کارگر «فروز گاز» ساوه بر اثر وقوع انفجار از این دسته موارد هستند.

از دست رفتن جان انسان و یا از دست دادن سلامتی انسان، همیشه تاثربرانگیز است و شاید به همین دلیل است که اغلب در خبرهای مربوط به آتش‌سوزی‌ها می‌بینیم که گفته می‌شود: خوشبختانه تلفات جانی نداشت، و یا بعضا کم بودن تعداد از دست رفتگان جای شکر دارد.

اما مرگ انسان‌ها بیشترین خسارتی نیست که گرگ‌های آتش می‌توانند بزنند. چیزی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، خسارت‌های مالی است. هنگام  آتش‌سوزی جان انسان‌ها در خطر قرار می‌گیرد و این باعث می‌شود تا خسارات مالی که اینک در تقابل با جان انسان‌ها قرار گرفته اند، موقتا به چشم نیایند و در شرایط بحران اولیه مورد توجه قرار نگیرند و همانطور که گفته شد حتی به عنوان محلی برای شُکر قرار گیرند و این خسارات، به عنوان معامله‌ای برای باز یافتن عزیزانی که در خطر بوده‌اند، تلقی شوند.

تجربه نشان داده که بی‌توجهی به خسارات مالی، بعد از طی شدن بحران اولیه حادثه و بعد از گذشت مدتی کم‌کم پایان می‌گیرد و سپس روبه‌رو شدن با سقوط و ورشکستگی، و از دست دادن تدریجی عزیزان به دلیل ناتوانی بعد از سقوط، و از دست رفتن جایگاه و اعتبار اجتماعی، خود مرگی دیگر است که در پی آن خواهد آمد. مرگ وحشتناکی که انسان در هر لحظه‌اش زنده است و مرگ خود را لمس می‌کند.

به نظر می‌رسد برای به دست آوردن احساس امنیت در مقابل این عامل بالقوه ویرانی، بیمه آتش‌سوزی حداقل کاری است که می‌توان انجام داد. به هرحال این اطمینان را می‌دهد که در صورت نابودی اموالمان در هجوم گرگ‌های آتش، آنها جبران می‌شوند و درصورت از دست رفتن جانمان، بازماندگانمان تامین می‌باشند.

شرکت بیمه پارسیان به منظور تامین آسایش و آرامش خیال شما هموطن، اقدام به ارائه انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی برای واحدهای مسکونی(اعم از واحدها و مجتمع‌های مسکونی)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها کرده که طی آن خطر آتش‌سوزی و حوادث و بلایای طبیعی را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین بیمه پارسیان با ارائه بیمه‌نامه مسئولی تمدنی در قبال همسایگان، مسئولیت شما در قبال همسایگان را در صورت بروز خطرات تحت پوشش، بیمه می‌کند.

بیمه آتش‌سوزی خوب است، چون ما را در مقابل خسارات آتش قوی می‌کند. اما نه آتشی که بیافروزیم. فقط آتشی که خود به سوی ما آمده باشد.

بیمه پارسیان با بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات، دارای بخش خرید بیمه آتش سوزی است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه به‌صورت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

همان‌طور که می‌دانید جدیدا تعداد نمایندگی‌هایی که خدمات صدور بیمه‌نامه ارائه می‌دهند بالا رفته و روزبه‌روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه‌گذاران برای صدور بیمه آتش‌سوزی چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین به‌دنبال شرکت‌های بیمه‌ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای را ارائه دهند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۹۷۸۳ تماس گرفته و یا به آدرس سایت ” شرکت خدمات بیمه‌ای گسترش فروش فردا ” مراجعه کنند.

انتهای پیام

true برچسب ها : _بيمه آتش سوزي بیمه آتش سوزی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بيمه آتش سوزي بیمه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: مهدی رضایی گفت: با توجه به احتمال قطعی سامانه در زمان دریافت خدماتی که به صورت الکترونیک تجویز شده‌اند، از پزشکان درخواست شود تا اطلاع ثانوی، در صورت تجویز الکترونیک، نسخه کاغذی و یا پرینت نسخه الکترونیک را با درج مهر و امضا در اختیار بیمه شدگان قرار دهند.
رضایی تاکید کرد:همچنین در صورت عدم امکان نسخه نویسی الکترونیک یا قطعی سامانه با تشخیص مدیرکل استان، صدور نسخه کاغذی به عنوان روش جایگزین استفاده شود.
وی افزود:هموطنان می‌توانند از طریق سامانه شهروندی اقدام به چاپ نسخه الکترونیک خود نماید، همچنین در صورت ممهور نشدن چاپ نسخه توسط پزشک، مهر و امضای کارشناس ادارات کل بر روی پرینت نسخ، به منزله تایید وجود و صحت نسخه الکترونیک می‌باشد.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه داروخانه‌ها می‌توانند اقدام به ثبت تمامی اقلام داروئی نسخ کاغذی در سامانه تایید خدمات نمایند، تاکید کرد: در صورتی که تنظیمات نرم افزار داروخانه منطبق بر سامانه اعلام نرخ دارو (mdp.ihio.gov.ir) انجام شده باشد، ثبت اقلام غیر پرونده‌ای در نرم افزار داروخانه جهت محاسبه قیمت کفایت می‌نماید. رضایی ن گفت: پرداخت سهم صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، برای بیمه شدگان مشمول در قالب خسارت متفرقه قابل انجام است. وی بیان کرد: تا زمان پایداری سامانه، منعی بابت پذیرش نسخه کاغذی دارو‌هایی که دارای شرط اجباری تجویز الکترونیک بوده اند، وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت