Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@02:49:22 GMT

بارش برف در ۵ استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۲۲۶۷

بارش برف در ۵ استان کشور

 احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل‌ها با ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب به کشور امروز( ۱۳ آبان ماه) در استان‌های واقع در نوار غربی کشور در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، لرستان آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بعد از ظهر امروز( ۱۳ آبان ماه) در استان خوزستان وزش باد همراه با ریزش گرد و خاک دور از انتظار نیست،گفت: فردا و پس فردا (۱۴ و ۱۵ آبان ماه) فعالیت این سامانه به شکل بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید در نیمه غربی کشور تشدید می شود. ضمن اینکه در روز سه شنبه (۱۵ آبان ماه) این سامانه نواحی مرکزی و استان‌های ساحلی خزر را نیز در بر می‌گیرد همچنین در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وظیفه افزود: شدت بارش طی فردا (۱۴ آبان ماه) در شمال خلیج فارس و در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، جنوب آذربایجان غربی و کرمانشاه و در روز سه شنبه (۱۵ آبان ماه) در شمال خلیج فارس و استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، و کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، همدان اردبیل گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: تا قبل از ظهر امروز(۱۳ آبان ماه)در استان‌ سیستان و بلوچستان و شرق استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان وزش باد شدید و در مناطق مستعد ریزش گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

به گفته وی امروز( ۱۳ آبان ماه) خلیج فارس و فردا (۱۴ آبان ماه) غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: فردا(۱۴ آبان ماه) آسمان پایتخت نیمه ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای امروز به ۱۷ و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان تهران سه شنبه (۱۵ آبان ماه) ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۴ و ۸درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هواشناسی هشدار بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟

به گزارش خبرآنلاین ، اصغری، کارشناس هواشناسی گفت:طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد:سامانه بارشی هم‌اکنون در شمال شرق کشور فعال است و مسافرین این بخش مراقبت کنند.

استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

به گفته وی از دوشنبه منتظر نفوذ موج جدید بارشی هستیم و این سامانه در شمال کشور فعال خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902732

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه