Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: نخستین و بزرگترین شهرک گلخانه ای هیدروپونیک در شهر جدید هشتگرد به سایت گردشگری تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی هدایت در بازدید از سایت گلخانه‌ای شهرجدید هشتگرد ضمن بررسی مسائل و مشکلات این سایت افزود: شهر جدید هشتگرد دارای یکی از بزرگترین واحدهای تولید توت‌فرنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت گفت: سایت گلخانه‌ای شهر جدید هشتگرد در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار، سالانه ۳ هزار تن توت‌فرنگی تولید می‌کند و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این سایت و هماهنگی‌های به عمل آمده با تعدادی از گلخانه داران در نظر داریم تا ضمن تقویت این سایت برای تولید بیشتر با ساماندهی راه‌های دسترسی و خیابان‌های موجود شرایطی فراهم شود تا با حضور سرمایه‌گذاران این بخش این سایت به سایت گردشگری تبدیل شود.

هدایت افزود: در کنار این سایت جاده سلامت، مکان‌های تفریحی و ورزشی تعبیه شده است که با این اقدام علاوه بر رونق اقتصادی گلخانه‌ها شرایط حضور اقشار مختلف مردم جهت استفاده از این فضا فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اشتغال سرمایه گردشگری سایت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی