Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@21:50:59 GMT

شماره ۶۳ ماهنامه فرهنگی تحلیلی «راه» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۹۲۱۵

شماره ۶۳ ماهنامه فرهنگی تحلیلی «راه» منتشر شد

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، شماره ۶۳ نشریه فرهنگی ـ تحلیلی «راه» پس از مدتی وقفه‌ در انتشار، دوباره راهی دکه‌های مطبوعاتی شد.

در این شماره «راه»، گفتارهایی از حسن رحیم‌پور ازغدی، محمدحسین جعفریان، حسن عباسی، علیرضا کمری، نعمت الله سعیدی، رقیه فاضل، جمال یزدانی، سعید خورشیدی، الکساندر آزادگان، به انتشار درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفت‌وگوهای اختصاصی با احمد سبحانی، سفیر سابق ایران در ونزوئلا ،  سیدمحمدعلیشاه موسوی گردیزی، ابراهیم فیاض، محمدرضا شرفی خبوشان، نویسنده و برگزیده جایزه جلال آل احمد در سال ۹۷ و یادداشت‌های اختصاصی از چهره‌های غربی همانند ژیل مونیه، سینتیا مکینی، جی. مایکل اسپرینگمن، کوین جیمز برت، هلرن بوث، ساندر هیک، پل لارودی،پاتریک هنینگسن و... درباره ظرفیت‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از جمله بخش‌های ویژه این شماره نشریه «راه» است.

نگاهی به زندگی و فعالیت‌های شهید سیدمحمدعلیشاه موسوی گردیزی، از مجاهدان افغانستانی طی یک گفت‌وگوی اختصاصی منتشر نشده و چند گفتار، زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی به روایت دوستان و همکاران در پرونده «پیشرفت»، نه به کودکِ کار کاری آری به نوجوانِ، گفتار از حسن رحیم‌پور ازغدی در پرونده «استقلال» نیز از دیگر عناوین و مطالب شماره ۶۳ ماهنامه «راه» است. همچنین در پرونده «امام مردم» این نشریه، به برخی فعالیت‌های مردمی تعدادی از ائمه جمعه کشور همانند حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز، حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه نیشابور، حجت الاسلام حمزه محمدی، امام جمعه واوان، حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند و... پرداخته شده است.

علاقمندان شصت و سومین شماره ماهنامه فرهنگی تحلیلی «راه» را که به مدیر مسئولی و سردبیری وحید جلیلی، در ۱۳۰ صفحه منتشر شده، علاوه بر دکه‌های مطبوعاتی می‌توانند از مراکز توزیع محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور و همچنین از مرکز پخش این نشریه به نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰، حسینیه هنر تهیه کنند.
انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)



منبع:الجزیره به فارسی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی یونیسف : جنگ غزه جنگ اسرائیل علیه حماس نیست ، جنگ علیه کودکان است (فیلم) پاره کردن پرچم اسرائیل توسط یک خاخام یهودی (فیلم) یکی از دردناک‌ترین تصاویر در غزه/ جمع کردن آرد ریخته از روی زمین (فیلم)

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)