Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیركل استاندارد گلستان گفت: ترامپولين هاي گرد تک نفره به عنوان اسباب بازي محسوب شده و صرفا كاربرد تفريحي خانگي دارد. لذا استفاده از آنها در پارک هاي بازي و شهربازي ها ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استاندارد گلستان، محمود فرمانی گفت: تجهيزات بازي مستقر در شهربازي ها و زمين هاي بازي توسط شوراي عالي استاندارد مشمول استاندارد اجباري اعلام شده است و مطابق با قوانين و مقررات كالاها  و خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباري، استفاده از تجهيزات فاقد تائيديه ايمني توسط مالكان يا بهره برداران ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: مطابق بند 2 از مصوبات چهل و نهمين جلسه كارگروه فني تجهيزات تفريحي سازمان ملي استاندارد ايران، ترامپولين هاي گرد تک نفره به عنوان اسباب بازي محسوب شده و صرفا كاربرد تفريحي خانگي دارد. لذا استفاده از آنها در پارک هاي بازي و شهربازي ها به دليل ريسک بالاي استفاده مكرر و تجاري و فرسودگي زود هنگام ممنوع است.

 

دبیر شورای استاندارد گلستان اظهار داشت: در همين راستا و به منظور جلوگيري از بروز هرگونه حوادث احتمالي براي كودكان، اداره كل استاندارد گلستان در صورت مشاهده استفاده اين تجهيز در مكان هاي عمومي، نسبت به توقيف آن و برخوردهاي قانوني لازم مطابق مقررات سازمان ملي استاندارد با بهره بردار متخلف، اقدام مي كند.

 

به گفته فرمانی، اداره كل استاندارد گلستان به طور ادواري و سر زده نسبت به بازرسي تجهيزات مستقر در شهربازي ها، زمين هاي بازي و پارک ها اقدام و از فعاليت تجهيزات فاقد گواهينامه ايمني جلوگيري مي نمايد و به طور مستمر گزارش تجهيزات بازي و وسايل بازي فاقد تاييديه استاندارد موجود در شهربازي ها و زمين هاي بازي را به مسئولين و متوليان مربوط در استان، منعكس مي کند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان آمریکا 13 آبان اربعین حسینی شبستان یزد اردبیل راهپیمایی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اربعین تحریم ترامپولين مدیركل استاندارد گلستان پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی اینتر به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد که باخت تلخی هم برای آنها به حساب می‌آمد.

شاگردان سیمون اینزاگی با کسب سه امتیاز شیرین و حساس این دیدار موفق شدند قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل سری ایتالیا را مسجل کنند که اتفاق بسیار مهم و بزرگی برای آنها بود و رخ دادنش در دربی شهر میلان شیرینی آن را دوچندان کرد.

هر دو تیم شهر میلان در واقع از یک ورزشگاه برای میزبانی مقابل رقیبانشان استفاده می‌کنند اما شب گذشته میلان میزبان این بازی بود و به همین دلیل تعداد هواداران اینتر که در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند بسیار کم و در حدود ۷۵۰۰ نفر بود.

بازیکنان اینتر پس از سوت پایان بازی شروع به جشن گرفتن در زمین کردند و مدیران میلان که از این اتفاق چندان خوشحال نبودند به مقابله با این رفتار برخاستند. در حالی که هواداران اینتر در ورزشگاه سعی در همراهی با بازیکنان در زمین داشتند صدای موسیقی به حدی بلند شد که دیگر هیچ صدایی شنیده نمی‌شد تا ادامه برگزاری این جشن برای اینتر تقریبا غیر ممکن شود.

دیگر خبرها

  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره