Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، 21 مستند ایرانی و 18 مستند خارجی به بخش مسابقه ی بین الملل راه یافتند.

فیلم های مستند خارجی این بخش به شرح زیر است: 

آموزش برای زندگی و صلح، ثابت، اگر می توانستم انتخاب کنم، اگر مرا ترک کنی، کرانتیشالا: مدرسه ی انقلابی، گوش کنید، زندگی با سیلاب: با چالش‌ فردا روبه‌رو شوید، رسول پور: ناممکن ممکن است، نقّاشی‌های جنگ: تهاجم در چشم کودکان، امروز روز عروسی من نیست: فیلمی درباره ی ازدواج کودکان، هِلو سلام، حالا دنیا چطور به نظر می رسد، من کفاشم، جوجه هایی برای کیمارو، نمایش مانسون، بچه های رنگین کمان: تصویر الیکا، مداد برف و علف، و بدون ما هرگز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار از کشورهای مکزیک، سنگاپور، صربستان، هلند، بنگلادش، پاکستان، اندونزی، هند، ایالات متحده آمریکا، مولداوی، بلژیک، اسپانیا و آلمان حضور خواهند داشت.

از ایران، 21 فیلم مستند زیر در بخش مسابقه‌ی بین الملل جشنواره ی رشد با فیلم های خارجی به رقابت می پردازند:  آثار عجم (حسن نقاشی)، ارتباط با کودک مبتلا به اوتیسم (ایمان حمیدی)، افسونگر افسانه ای (محبوبه طبایی عقدایی)، ایراکو (هاشم کریمی)، ایران عالی است (شهریار عظیمی) بخت سپید (رضا محمدپور)، بیش فعالی (ایمان حمیدی)، جاده های برفی (هایده مرادی)، جندی شاپور (سودابه محاوری)، دشت سوزان (شهریار عظیمی)، دوستان سیار (امین قدمی)، دهقان فداکار (سامان مرادحسینی)، دهکهان؛ سیاره ی ما (امین قدمی)، رزم آرا؛ یک دوسیه ی مسکوت (سیداحسان عمادی)،  روسری های سرگردان (مسعود کارگر)، سوگ سکوت (بهنام نجم الدین)، صدای پای دیو (جمال اسکویی)، عروسک کوکی نیستیم (امیر منیری)، فصل بادهای گرم (حسین ریگی)، جعبه ی پاندورا (شهاب الدین شایگان) و قمار چهارگزینه ای (عباس رحیمی)، 

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهل و هشتمین جشنواره ی بین المللی فیلم رشد را از ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۷ در سینما فلسطین تهران برگزار می کند.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد رقابت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی عروسک مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان