Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمدجواد جمالی، در واکنش به اعمال دور دوم تحریم‌های آمریکا، اظهار کرد: بنا بر گفته مقامات آمریکایی این تحریم‌ها سنگین‌ترین تحریم‌های تاریخ علیه جمهوری اسلامی ایران است البته آنها برای فریب افکار عمومی در داخل کشور به تزریق خوراک به گروه‌های معاند و تلویزیون‌های فارسی زبان و ضد انقلاب عنوان می‌کنند که دارو و مواد غذایی از تحریم‌ها معاف است که دروغی بیش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از تحریم‌ها یکسری از داروهای خارجی در بازار کمیاب شده است. وقتی پول‌ها بلوکه می‌شود چه‌طور می‌توان مواد غذایی را خریداری کرد. وقتی قطعات هواپیما را تحریم می‌کنند این احتمال وجود دارد که دهها نفر بر اثر سقوط هواپیما کشته شوند این نشان می‌دهد که حرف‌های آنها دروغی بیش نیست و وحشیانه‌ترین تحریم‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کردند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آمریکا با اعمال تحریم‌های ثانویه بی‌سابقه‌ای به دنبال فشار به ایران است، اظهار کرد: آمریکا از کشورهای اروپایی، آسیایی و همسایگان می‌خواهد چنین عمل بی‌شرمانه‌ و خصمانه‌ای انجام دهد، اما ما قطعا در نهایت سربلند بیرون خواهیم آمد چون همان‌طور که به تحریم ها عادت کرده‌ایم آمریکا هم معتاد به تحریم شده است.

جمالی افزود: تحریم برای کشوری که به یکباره با آن مواجه می‌شود سخت است اما جمهوری اسلامی ایران دیگر به تحریم خو گرفته است. ما کشوری با مولفه‌های قدرت بسیار زیاد هستیم که با ۱۵ کشور همسایه به صورت آبی و خاکی ارتباط داریم. اکنون آمریکا برای کشورهایی همچون روسیه، چین و ترکیه هم تحریم اعمال کرده است. این روند باعث می‌شود در آینده از شر سیطره دلار خارج شده و کشورها در روابط‌شان از پول ملی خود استفاده کنند.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل

آمریکا اعلام کرد از تحریم گردان «نتصخ یهودای» ارتش اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر منصرف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آمریکا ضمن تغییر تصمیم قبلی خود اعلام کرد از تحریم گردان «نتصخ یهودای» ارتش اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر منصرف شده است.

واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا

آمریکا قصد داشت گردان مذکور را که در حوادث خشونت آمیز و بحث برانگیز در کرانه باختری دخیل بوده، تحریم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری