Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها به استثنا حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۲ امروز و فردا در محورهای اصلی خراسان رضوی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ترافیک پر حجم در برخی از محورهای استان خراسان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای فریمان-مشهد، چناران-مشهد، نیشابور-مشهد، تربت حیدریه-مشهد و باغچه مشهد پرحجم اما روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترافیک دیگر محورهای مواصلاتی کشور نیز روان است.

وی در ادامه از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها از ساعت هشت تا ۲۲ امروز و فردا ( ۱۷و۱۸آبان)‌ در محورهای اصلی استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: این ممنوعیت به استثناء تردد خودروهای سنگین باری حاملین سوخت و مواد فاسدشدنی است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران و لغزندگی برخی از مسیرها نیز توضیح داد: هم اکنون شاهد بارش باران در پنج استان از جمله آذربایجان‌غربی،‌ کهگیلویه و بویراحمد، شرق استان تهران، محورهای مراغه-هشترود و بناب-مراغه در استان آذربایجان شرقی و محور شیراز-کازرون در استان فارس هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بارش برف نیز در ارتفاعات کرج-چالوس مشاهده می‌شود و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان همدان، محور تبریز-بستان آباد در استان آذربایجان شرقی، محدوده تونل تکاور محور هراز، محدوده هزارچم محور کرج-چالوس، محدوده گدوک محور فیروزکوه و ارتفاعات محور کیاسر-سمنان مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی در پایان به شهروندان توصیه کرد قبل از آغاز سفر با تماس با شماره تلفن‌ ۸۸۲۵۵۵۵۵ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه مطلع شوند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم فیلم وحشتناک از سگ آزاری در زیبا کنار راز لشگر 50 نفره ترور بن سلمان لو رفت ماجرای پولدار شدن پسرک واکسی تئاتر شهر تهران اختلافات عجیب زن و شوهر تهرانی / شوهرم در مهمانی ها خودش را گم می کند! +عکس نوجوانی که ۲۰۰ کیلومتر دوستش امیرحسین را برای رسیدن به بارگاه منور رضوی هل داد + عکس یک روز معمولی در یمن، عکسی که هالووین نیست! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز یک مرد به 4 دانش آموز / این پسرها به فرزند او تجاوز کرده بودند شهادت یک افسر پلیس اصفهان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر وضعیت وخیم زلزله زدگان یک سال پس از زلزله‌ سرپل ذهاب +تصاویر عکس نوزادی شاهرخ استخری ۳۷ سال پیش تصادف شدید خبرنگار معروف تلویزیون +عکس حمله مرگبار شیر باغ وحش به گردشگر ! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سفر خراسان رضوی مواد کامیون ساعت سنگین عکس دختر فیلم قتل تصاویر تجاوز جاده جهان جمجمه دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس