Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - زندگی وینیسیوس بعد از آمدن سولاری به کلی متحول شده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، بازی رئال مادرید مقابل ویکتوریا پلژن، گام دیگری در جهت تطبیق وینیسیوس جونیور، پدیده 18 ساله و برزیلی رئال مادرید با ترکیب تیم بود. شاید جولن لوپتگی او را مورد استفاده قرار نمی‌داد اما وینیسیوس حالا تبدیل به بازیکن مهمی برای سانتیاگو سولاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آرژانتینی در سه دیداری که هدایت رئال را به عهده داشته 135 دقیقه از وینیسیوس بهره گرفته است؛ در حالی که جونیور در دوران لوپتگی تنها برای 12 دقیقه پیراهن تیم بزرگسالان رئال را به تن کرده بود. 

وینیسیوس در دقیقه 62 بازی مقابل ویکتوریا پلژن به میدان آمد و تنها 5 دقیقه بعد گل پنجم رئال مادرید را برای تونی کروس ساخت تا در اولین تجربه خود در لیگ قهرمانان اروپا مشارکت مستقیمی روی گل ایفا کند. البته این تجربه برای او با یک رکورد جالب هم همراه بود.

جونیور در این مسابقه با 18 سال و 118 روز سن مشترکا به سومین بازیکن جوان تاریخ رئال در زمان تجربه نخستین بازی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. او جایگاه سوم را به همراه ایکر کاسیاس، دروازه بان اسطوره ای رئال در اختیار دارد. ایکر مقدس اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را برای رئال در روز 15 سپتامبر 1999 مقابل المپیاکوس انجام داد، آن هم در حالی که دقیقا مانند وینیسیوس 18 سال و 118 روز سن داشت.

در تاریخ رئال تنها خوزه رودریگز (17 سال و 354 روز) و رائول گونزالس (18 سال و 78 روز) به هنگام تجربه اولین بازی لیگ قهرمانان سن کمتری نسبت به وینیسیوس و کاسیاس داشته اند.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی لیگ قهرمانان اروپا ایکر کاسیاس وینیسیوس جونیور سانتیاگو سولاری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال