Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@21:18:31 GMT

ثبت 12 وقف در سربیشه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۴۹۵۵

ثبت 12 وقف در سربیشه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  امینی نسب رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت:از ابتدای امسال تاکنون 12 وقف جدید به ارزش چهار میلیارد و 400 میلیون ریال در این شهرستان ثبت شده و تعداد موقوفه های آن به 570 مورد رسیده است.

وی افزود : بیشتر نیت واقفین برای اطعام و عزاداری امام حسین (ع)، خواندن قرآن، درمان افراد بی بضاعت، کمک به افراد بی بضاعت و ایتام، برگزاری جشن میلاد امام عصر (عج) و احداث مسجد و حسینیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینی نسب بیان کرد: درآمد موقوفات شهرستان سربیشه در هشت ماه گذشته رشد خوبی داشته است و در زمینه وصول درآمد موقوفات در استان رتبه برتر را داریم.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: هشت ماه گذشته 800 میلیون ریال نیت واقفین در زمینه های مذهبی، خیریه، اجتماعی، مدارس علوم دینی، مساجد و حفظ عین موقوفات هزینه شده است و نیت واقفان در موقوفه های این شهرستان به عنوان یک وظیفه بدون خطا تحقق می یابد.


وی افزود: وقف های جدید و نیت واقفان باید مطابق نیازهای روز جامعه باشد که تحقق این امر نیازمند آگاه سازی مردم از سوی رسانه ها است.


امینی نسب اظهار داشت: 570 موقوفه، 985 رقبه، هفت بقعه متبرکه، 243 مسجد، حسینه و مهدیه در شهرستان سربیشه وجود دارد و از ابتدای امسال 120 هزار نفر از بقاع متبرکه این شهرستان بازدید و زیات کردند و تعداد زیادی مسافر نیز در آن اسکان یافتند.

انتهای پیام/ک

12‌ وقف جدید در سربیشه ثبت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقف اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی