Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@09:36:48 GMT

قدرت ذهنی فقط با این میوه بالا می رود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۹۱۳۶

قدرت ذهنی فقط با این میوه بالا می رود

رکنا: سیب جزو میوه هایی است که قدرت ذهن را افزایش می دهد.

دلایل زیادی وجود دارد که روزانه هر فرد باید سیب بخورد.زیرا این میوه سلامت جسم تان را ضمانت می کند.سیب میوه ای است که از شما در برابر اغلب بیماری ها محافظت می کند.

تحقیقات(researches) آزمایشگاهی نشان داده، ترکیبات موجود در این میوه آبدار مانع از رشد سلول‌های سرطانی می‌شود و البته این میوه در این زمینه خیلی بیشتر سودمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(اگر به‌طور کامل خورده شود به این معنی که شما دانه و حتی ساقه را هم نوش‌جان کنید.) افرادی که بیش از یک عدد سیب در روز می‌خورند به نوعی خودشان را در برابر انواع سرطان‌ها بیمه می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید 9 تا 42 درصد بیش از دیگران در برابر انواع سرطان‌هایی مثل سرطان(Cancer)پروستات، سینه، زبان، تخمدان و دیگر سرطان‌ها مصون بمانید به‌طور روزانه بیش از یک عد د سیب بخورید.

سیب یک غذای کامل و سبک است

این میوه با 5 گرم فیبر که به‌طور روزانه 20 درصد از فیبر مورد نیاز بدن را تامین می‌کند، چنان احساس سیری به شما می‌دهد که تا ساعت‌ها نیازی به خوردن مقدار زیادی کالری نخواهید داشت. قند طبیعی موجود در این میوه آرام‌آرام وارد جریان خون می‌شود و کمک خواهد کرد تا میزان قند خون و انسولین بدن ثابت بماند. به این ترتیب است که شما بعد از خوردن یک عدد سیب تا ساعات طولانی احساس سیری خواهید کرد.

سیب شما را باهوش‌تر می‌کند

سیب قدرت ذهنی شما را بالا می‌برد. این اتفاق در واقع یک تغییر و تحول شیمیایی در قالب پیغام‌هایی است که بین سلول‌های عصبی رد و بدل می‌شود. سبب این قابلیت را دارد تا مغز شما را شاداب‌تر از سن واقعی‌تان نگه دارد. حافظه‌تان را تقویت کند و این پتانسیل را دارد تا شما با آلزایمر مقابله کنید. با این همه تعریف و تمجید فکر می‌کنید وقت آن رسیده که سیب را جدا از این که در سبد میوه جای می‌دهید، وارد آشپزی‌تان هم بکنید. این می‌تواند یک آشپزی هوشمندانه باشد.فرزندان مادرانی که در دوران بارداری بیشتر از دیگران سیب می‌خورند، در 5 سالگی کمتر از آن دسته مادرهایی که خیلی رغبتی به خوردن سیب نشان نمی‌دهند، دچار بیماری آسم می‌شوند. این نتیجه یکی از تحقیقات اخیر دانشگاه ملی انگلستان است. همچنین سیب‌ کلیه‌های بزرگسالان را محافظت می‌کند، خطر ابتلا به آسم را کاهش می‌دهد، مانع از بروز سرطان کلیه می‌شود و بدن را در مقابل انواع دیگر بیماری‌ها مقاوم می‌کند.

سیب، چربی خون را از بین می‌برد

پکتین (نوعی فیبر) و پلی‌فنول، آنتی‌اکسیدانی قدرتمند 2 ترکیب ویژه در سیب هستند که کلید بسیاری از مشکلات سلامت محسوب می‌شوند. سیب می‌تواند میزان چربی خون را کاملا تحت کنترل خود درآورد و البته از بالا رفتن LDL بد خون جلوگیری کند. همه این اتفاقات به دلیل وجود پکتین و پلی‌فنول است. حالا اگر می‌خواهید از این ترکیب داخل سیب استفاده بهتری کنید، این راه را به کار بگیرید. پوست سیب را جدا نکنید چون پوست سیب دو تا شش برابر آنتی‌اکسیدان بیشتری نسبت به گوشت آن دارد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر راز تماس تلفنی خاشقجی ساعتی قبل از قتل با خبرنگار ایرانی چه بود !؟ کار زیبای مرد دماوندی با جغد شاخ دار+ عکس رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم آقای رئیس جمهور سابق می خواهد پناهنده بلژیک شود + عکس این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری مرد عصبانی قبل از کار زشت با همسرش توسط پلیس کنگاور پایان 3 روز جدال با مرگ 5 زن و 14 مرد در ارتفاع برفی 3500 متری زردکوه

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سلامت بیمه سرطان آلزایمر ذهن خطر احساس افزایش سیب عکس فیلم نجات شهرستان جاده دختر جهان قتل تجاوز پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان

رئیس سازمان جهاد کشاورری استان کردستان از اخذ مجوز و آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان خبر داد. - اخبار استانها -

پیمان اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان از آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار مجوز واردات میوه‌های گرمسیری همچون موز، انبه، آناناس، نارگیل و ... صادر شد.

وی با بیان اینکه مرز رسمی باشماق از جایگاه ویژه‌ای در بین مرزهای رسمی کشور برخوردار است، گفت: در سال 1401 حدود 264 هزار تن و در سال گذشته نیز 266 هزار تن محصولات کشاورزی از این مرز به کشور عراق صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: این روند همچنان با توجه به سیاست های جهش تولید، تولید پایدار، ایجاد اشتغال، ازر آوری، تنظیم و کنترل قیمت محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در سطح بازار در کشور رو به افزایش است.

وی بیان کرد: یک حلقه مغفول هم برای واردات محصولات گرمسیری وجود داشت که با توسعه ظرفیت‌های زیر ساختی مرتفع شد و این حرکت باعث رونق بیشتر مرز باشماق و توسعه تجارت خارجی شود.

اسکندری عنوان کرد: تامین نیاز بازار و مصرف میوه‌های گرمسیری در داخل کشور و نزدیکی مرز باشماق به بندر لاذقیه سوریه نسبت به دیگر مرزهای ترانزیتی رسمی کشور و کاهش هزینه‌های حمل و صرفه‌جویی در زمان ما را بر آن داشت که مجوز واردات میوه‌های گرمسیری از جمله موز، آناناس، انبه و نارگیل را از این مرز رسمی بگیریم.

وی اظهار کرد: با ایجاد زیر ساخت‌های لازم از جمله احداث ساختمان و ایجاد پست قرنطینه نباتی، بکارگیری نیروی متخصص و آموزش دیده و استقرار آزمایشگاه قرنطینه‌ای دولتی و خصوصی توسط این سازمان و اداره کل گمرک استان و توسعه زیر ساخت‌های گمرکی و پیگیری مستمر توانستیم مجوز واردات میوه‌های گرمسیری را از سازمان حفظ نباتات کشور دریافت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: تجار می‌توانند از روز یکشنبه هفته آینده ضمن اخذ مجوزات لازم، اقدام به واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان کنند.

انتهای‌ پیام/481/

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • ردپای انگلیسی‌ها در حدیث امام صادق (ع)/ ساخته‌های ذهنی یک منبری
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است