Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: ماه ربیع الاول ماه شادی و سرور مسلمانان است در آن حوادث تاریخی مهمی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه در این ماه چند حادثه مهم و تاریخی اتفاق افتاده است، افزود: لیله المبیت، هجرت حضرت محمد (ص) از مکه به مدینه، ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ازدواج حضرت محمد (ص) با حضرت خدیجه و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) از جمله حوادث فرخنده این ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه در هفته وقف قرار داریم، ادامه داد: موضوع وقف عالی‌ترین مقوله ای است که می‌تواند موجب ماندگاری انسان شود و بهترین و ماندگارترین مصداق صدقه جاریه است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروزه موضوع وقف به خوبی در میان مردم ایران اسلامی جا افتاده است، گفت: مردم با این امر خدا پسندانه می توانند برای آخرت خود توشه ای مناسب جمع کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به تاریخچه دشمنی های دولت آمریکا با ملت ایران بیان داشت: در ۲۸ مرداد سال ۳۲ کودتایی با طرح و حمایت مالی و اجرایی سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا و آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا و با همراهی ارتش شاهنشاهی ایران به وقوع پیوست که یکی از اعمال خصمانه دولت آمریکا بر علیه ملت ایران بود.

وی افزود: از آن کودتا تا به امروز آمریکا همواره با ملت ایران دشمنی داشته است و اگر هم آمریکا از رژیم ستم شاهی حمایت می کرد به خاطر حفظ منافع خودش بود و این را می توان از حضور ۷۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور به خوبی فهمید.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: دشمنی های دولت آمریکا با ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار بیشتر شد زیرا دستش از منابع این کشور کوتاه شد و ایجاد نظام اسلامی و استقلال کشور نیز از جمله دیگر دلایل مهم دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: قطعا اگر جمهوری اسلامی ایران تحت سلطه استعمار آمریکا بود و منافعش در این کشور به خطر نمی افتاد هیچ گاه به دشمنی با این نظام نوپای الهی نمی پرداخت.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه شعار «نه شرقی و نه غربی» شکل گرفته است، افزود: این شعار از دیگر دلایل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است زیرا ملت ما نمی خواهد متکی به دشمن باشد و زیر چتر یک قدرت دیگری باشد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همچنین به پشتوانه ملت بصیر ایران همواره توانسته اقتدار خودش را به جهانیان ثابت کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر امروزه ایران اسلامی از زیر چتر استعمار جهانی به در آمده و به هیچ دولتی وابسته نیست فقط و فقط به دلیل اراده این مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ایران اسلامی امروز یک کشور کاملا مستقل است، تصریح کرد: تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی به هیچ عنوان چیز جدیدی نیست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره کشور ما مورد تحریم دنیای استکبار بوده است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به پیشرفت های بی نظیر کشور در زمینه های مختلف ادامه داد: در طول تاریخ ۴۰ ساله عمر با برکت انقلاب اسلامی این کشور بدون کمک دیگران و با تکیه بر توان جوانان خود به انرژی هسته ای دست یافت و در زمینه مختلف از جمله پزشکی به خوبی پیشرفت کرد.

کد خبر 4453317

منبع: مهر

کلیدواژه: استکبار جهانی تحریم اقتصادی زاهدان نماز جمعه زاهدان اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد مرز مهران راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خرم آباد شیراز سنندج شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت